Cristian China-Birta lansează prima carte din România care prezintă întreaga strategie de influencer marketing

Blogger-ul și antreprenorul Cristian China-Birta (Chinezu’, pentru prietenii care îl cunosc de mult din online) lansează cartea ”Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, un ghid util destinat celor care activează în zona de business, marketing sau comunicare.

Sfaturile și informațiile din carte sunt rezultatul a peste 15 ani de experiență pe care Cristian îi are în domeniu. El abordează – în stilul lui caracteristic – atât aspectele strategice de business (obiective, metrici, aspecte administrative), cât și pe cele creative, punând accent pe avantajele pe care le are o colaborare dintre un business și influenceri.

Influencerul este o resursă ca orice altă resursă care are potențialul de a te ajuta în ceea ce faci. Pe care o activezi în acord cu obiectivul de marketing pe care îl ai, în baza unui contract, a unui brief și a unui buget. Și de la care te aștepți să obții anumite beneficii. Orice alt mod de a te uita la un influencer este contraproductiv, susține Cristian China-Birta.

Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia? își propune să consolideze relația dintre antreprenori sau oameni de marketing și influencerii cu care aleg să lucreze. Textul clarifică toți pașii care trebuie urmați în construirea unui parteneriat de succes dintre influenceri și brand-uri, în același timp dorind să educe publicul cu privire la modul în care este perceput influencer marketing-ul.

Cartea este publicată la editura Hyperliteratura și este disponibilă pentru pre-comandă pe site-ul Cărturești. Cei care comandă cartea în prima lună vor primi un exemplar cu autograful autorului.

Cristian China-Birta este antreprenor, consultant de social media, blogger și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0.