Doina Vîlceanu (Contentspeed): De cele mai multe ori achiziția în magazinele fashion este una impulsivă

doina-vilceanu-contentspeed-interviu-gpec-summit-2015-sabina-cornovac-fotoDoina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed ContentSpeed, a fost prezentă la GPeC Summit Noiembrie 2015 în calitate de speaker și a făcut parte din juriul pentru Competiția Magazinelor Online GPeC 2015SabinaCornovac a realizat un interviu cu Doina pentru a afla mai multe despre platforma ContentSpeed, dar și despre sfaturile oferite magazinelor online.

Vezi interviul video mai jos sau pe canalul nostru de Youtube!

 

– În 2015, ne-am concentrat pe partea tehnică la ContentSpeed, drept urmare am lansat versiunea 3.0. a platformei noastre de e-commerce.

– Peste 50% dintre noile achiziții din portofoliul ContentSpeed din anul 2015 au fost magazine online pe zona de fashion și lifestyle.

– Clientul fashion este puțin diferit de cel clasic de e-commerce. De cele mai multe ori achiziția fashion este una de impuls, se ia mult mai repede o decizie de cumpărare în comparație cu cea din IT&C, de exemplu .  În 2015, peste 50% din achizițiile fashion au fost făcute de pe dispozitivele mobile.

– Din ce în ce mai multe magazine online bifează toate bunele practici din Raportul GPeC, un lucru foarte bun pentru industrie.

– Recomand în continuare ca magazinele să pună accent pe client.

– GPeC este singurul eveniment în exclusivitate dedicat comerțului electronic, iar evoluția de la an la an a evenimentului ajută la creșterea pieței de e-commerce din România. Luptăm împreună cu voi! E o cruciadă comună și ne bucurăm să fim alături de voi.


Cu o experiență de peste un deceniu în eCommerce, Doina Vîlceanu coordonează departamentul de Marketing Online al companiei ContentSpeed. Cu o abordare Cross-Channel, serviciile de promovare oferite clienților includ Campanii PPC, SEO, Copywritting & Content Marketing, Social Media și campanii speciale de Lead Generation.