Două sesiuni semnate Neil Patel la GPeC SUMMIT 14-15 noiembrie: cum să crești rata de conversie și cum să crești traficul pe site

Mai puțin de 3 săptămâni ne despart de GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online – care se va desfășura pe 14-15 noiembrie, la Crystal Palace Ballrooms din București.

Neil Patel este unul din speakerii internaționali de top care vor urca pe scena GPeC în cele două zile de eveniment.

Pe 14 noiembrie, Neil va susține un keynote de 45 de minute intitulat: „7 Ecommerce Hacks That’ll Double Your Conversion Rate„, axat pe experiența proprie de consultant pentru unele din cele mai importante magazine online din lume. Tot în cadrul prezentării, Neil va împărtăși cu audiența GPeC lista de tool-uri pe care le folosește pentru a crește ratele de conversie site-urilor de e-commerce.

Pe 15 noiembrie, Neil va susține o sesiune practică de 90 de minute intitulată: „How to Outrank Amazon Without Spending a Dollar on SEO„, în care va oferi tips & tricks despre cum să crești traficul pe site fără să investești bugete uriașe în marketing, așa cum o fac marile companii.

Neil Patel este Co-Fondatorul Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics și un adevărat geniu în Marketing Online. Wall Street Journal îl consideră “unul din cei mai importanți influenceri de pe web la nivel global”, Forbes îl plasează în top 10 marketeri online, iar Entrepreneur Magazine spune despre Neil că “a fondat una din cele mai de succes 100 de companii din întreaga lume.”

Fostul Președinte al Statelor Unite ale Americii, Barack Obama, l-a inclus în top 100 antreprenori sub 30 de ani, iar ONU i-a acordat aceeași distincție în top 100 antreprenori sub 35 de ani.

Neil Patel a consiliat unele din cele mai importante companii din lume, ajutându-le să își crească vânzările și veniturile, printre aceste companii numărându-se: Amazon, NBC, Google, eBay, General Motors, HP și Viacom.

Ultimele 6 zile de înscrieri Early-Bird la GPeC SUMMIT

Doar până pe 31 octombrie 2017, ora 23:59, mai este valabilă oferta Early-Bird care îți asigură cel mai mic preț pentru biletul de acces la GPeC SUMMIT, respectiv 109 euro + TVA/persoană pentru ambele zile de eveniment. Începând cu 1 noiembrie, prețul standard devine 149 euro + TVA. Locurile sunt limitate, iar înscrierile se fac completând formularul online de pe website-ul nostru.

Pentru mai multe informații și cei 30+ speakeri pe care îi veți întâlni la GPeC SUMMIT, vizitați: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

 


 

GPeC 2017 (ediția de 12 ani) este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb, VTEX

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac, Luminița Balaban, StilMasculin, Robert Katai

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta