Facebook se luptă cu falsurile, Carrefour lansează marketplace, IKEA deschide puncte de colectare

Franprix va livra produse proaspete la domiciliu, chiar și când destinatarii nu sunt acasă

Nișa livrării de produse alimentare perisabile se dezvoltă treptat în Europa. Lanțul francez de supermarketuri Franprix plănuiește să lanseze serviciul de livrare grocery la domiciliu în zona Paris în 2019, dacă experimentul se va dovedi un succes. Din aprilie, Franprix testează noul serviciu cu 12 beta testeri.

Franprix este primul comerciant care oferă un asemenea serviciu în Franța, dar, în SUA, Amazon și Walmart au testat deja posibilitatea de a livra produse la domiciliu chiar și când destinatarii nu sunt acasă.

→ Citește la Ecommerce News


Facebook declară război fake-urilor

Facebook a declarat că va investiga conturile suspecte că vând produse de slabă calitate, în special de pe marketplace-uri chinezești. Compania va limita sau întrerupe reclamele care primesc prea multe recenzii negative.

Clienții vor putea să-și exprime reacțiile cu privire la experiența lor de cumpărare, după ce au văzut un anunț și au făcut o achiziție prin intermediul aplicației mobile sau al site-ului. Compania va avertiza companiile care primesc numeroase reacții negative, pentru a rezolva reclamațiile. Rețeaua socială a început să avertizeze sute de site-uri de comerț electronic care au primit un volum mare de reacții negative din partea cumpărătorilor.

→ Citește la Mobile Marketer


Elvețienii vor comanda produse printr-o apăsare de buton

În jur de 1.000 de familii din Elveția pot comanda produse și servicii folosind Post Home Button. În cadrul proiectului-test participă Migros Aare, Qualipet și Domino’s Pizza, care folosesc device-ul pentru a evalua gradul de simplificare al procesului de comandă. Swiss Post testează device-ul cu propriile produse și servicii în 3 regiuni din țară, până la finalul lui august.

Dispozitivul trimite distribuitorului un semnal, prin apăsarea unui buton. Butonul Home este capabil să identifice codurile produselor pe care clienții le pot scana pentru a comanda ceva online. La Migros, de exemplu, odată ce comanda a fost primită, va fi confirmată prin SMS și consumatorii vor primi comanda gratuit la ușă a doua zi.

→ Citește la Ecommerce News


Carrefour unește toate operațiunile online într-un nou portal și lansează un marketplace

Sistemul Click & Collect, cu cele două dimensiuni ale sale – comandă online și ridicare fizică din hipermarketuri a produselor – a reprezentat o provocare tehnică.

Noul portal Carrefour.ro devine unica interfață online în care clienții vor putea regăsi, sub același acoperiș, întregul univers digital al Carrefour România. Platforma reunește zeci de parteneri Carrefour, peste 150.000 produse, susținând totodată un număr de utilizatori în continuă creștere. Produsele comandate online din această secțiune pot fi livrate oriunde în țară sau ridicate din orice punct Click & Collect din hipermarketurile Carrefour, la nivel național.

→ Citește la Wall-Street.ro


Primele două centre de ridicare a comenzilor online, deschise de IKEA

În prima jumătate a lunii iulie, IKEA va deschide primele două puncte de colectare a comenzilor online din România, în Brașov și Timișoara. Al treilea oraș vizat este Cluj-Napoca.

Clienții care fac cumpărăturile online, din magazinul IKEA Băneasa sau prin telefon, vor avea posibilitatea să opteze pentru livrarea produselor la punctele de colectare IKEA din Timișoara și Brașov. Ei vor putea să ridice personal produsele, în ziua și la ora dorite. Costul transportului este mai mic decât cel de livrare la domiciliu, indiferent de dimensiune și valoare: 29 de lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comandă) și 49 de lei pentru coletele cargo (peste 30 kg pe comandă).

→ Citește la Retail.ro