GPeC si DallesGO va invita la o noua editie a Cursului Intensiv de Initiere in E-Commerce de 12 saptamani
Dupa o prima editie de succes a Cursului Intensiv de Initiere in E-Commerce organizat de GPeC si DallesGO, organizatorii va propun o noua serie de 12 saptamani de sesiuni interactive si aplicatii practice care vor trece cursantii prin tot ceea ce inseamna e-commerce. Vom aborda toata plaja de subiecte despre comert electronic de la radiografia pietei de e-commerce din Romania si nise in crestere pana la planul de afaceri al unui magazin online, usability in e-commerce si tot ceea ce tine de principalele canale de marketing online. Trainerii vor fi si de aceasta data Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) si Raluca Radu (Country Manager Answear Romania si Digital Marketing Consultant).
Cursul Intensiv de Initiere in E-Commerce incepe pe 14 octombrie si va avea loc in fiecare miercuri incepand cu 18:30. Cursul tine 12 saptamani si se va intinde pe durata lunilor octombrie-ianuarie (se va discuta de comun acord programul pentru a multumi majoritatea cursantilor), iar pretul de inscriere este de 2200 lei, achitabili in 2 rate. Mai multe detalii gasiti pe situl DallesGO.
Cele 12 sesiuni in care va fi structurat cursul de e-commerce vor fi urmatoarele:
– Radiografia pietei de e-commerce din Romania comparativ cu restul Europei. Evolutie. Categorii in crestere, oportunitati de nise. Profilul cumparatorului online din Romania, particularitati ale pietei. Modele de business in e-commerce. Organizarea unui magazin online. Criterii pentru alegerea platformei de e-commerce.
– Bune practici in usability – partea I. Cum organizam magazinul nostru online si cum facem sa fie usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului. Studii de caz si exemple concrete bazate pe experienta GPeC de auditare a peste 1000 de magazine online din Romania.
– Bune practici in usability – partea a II-a. Auditarea live a magazinelor online pe baza criteriilor de jurizare GPeC, criterii care rezuma bunele practici in industrie.
– Primii pasi in strategia afacerii si in conceperea planului de marketing pentru un magazin online. E-Commerce Sales Funnel. E-Commerce Customer Lifecycle.
– KPI principali in e-commerce si modul de masurare al acestora. Bazele Google Analytics si principii de baza in masurarea performantelor magazinului meu online si canalelor principale de marketing online.
– Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: principii de baza SEO si top directii pentru a lucra eficient cu agentia SEO sau specialistul SEO in-house.
– Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: principii de baza Google AdWords
– Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: principii de baza Facebook si Facebook Ads
– Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: principii de baza Social Media Marketing, web PR, Video & Content Marketing
– Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: principii de baza Email Marketing si Affiliate Marketing
– Legislatia aplicabila in e-commerce in Romania si bune practici care trebuie respectate de magazinele online. Sesiune sustinuta de TRUSTED.ro – programul national pentru certificarea magazinelor online.
– Atelier practic. Strategie de e-commerce si marketing online aplicata pe magazinele online participante la curs sau pe alte magazine online din Romania.
Care este numarul maxim de participanti?
Nu exista un numar maxim de participanti. Daca vor fi prea multi inscrisi, cursul se va tine intr-o sala destul de mare pentru toti. :)
Pentru orice alte intrebari legate de acest curs va sfatuiesc sa luati legatura direct cu cei de la Dalles GO.
Dupa ce se termina aceasta editie oct-dec, cand e programata urmatoarea serie? Multumesc!
Cred ca cei de la DallesGO (in calitate de organizatori) sunt in masura sa raspunda la intrebarea ta.
In primavara anului 2016