Începem GPeC SUMMIT cu o ofertă specială pentru Early Adopters!
Sărbătorim împreună primii 12 ani de GPeC #GPeC12 cu o ediție epică a GPeC SUMMIT, iar pentru cei care sunt Early Adopters și se înscriu la newsletter-ul GPeC, am pregătit o ofertă specială de preț (cel mai mic posibil) care le va fi comunicat exclusiv pe e-mail, luni, 18 septembrie 2017! Ce mai stai, te-ai abonat la newsletter-ul nostru?
Astăzi dezvăluim primii speakeri cu care te vei întâlni pe 14-15 Noiembrie, în București, la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online: Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner sunt doar 3 dintre ei.
NEIL PATEL este Co-Fondatorul Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics și un adevărat geniu în Marketing Online.
Wall Street Journal îl consideră „unul din cei mai importanți influenceri de pe web la nivel global”, Forbes îl plasează în top 10 marketeri online, iar Entrepreneur Magazine spune despre Neil că „a fondat una din cele mai de succes 100 de companii din întreaga lume.”
Fostul Președinte al Statelor Unite ale Americii, Barack Obama, l-a inclus în top 100 antreprenori sub 30 de ani, iar United Nations i-au acordat aceeași distincție în top 100 antreprenori sub 35 de ani.
Neil Patel a consiliat unele din cele mai importante companii din lume, ajutându-le să își crească vânzările și veniturile, printre aceste companii numărându-se: Amazon, NBC, Google, eBay, General Motors, HP și Viacom.
Pe Neil Patel îl veți întâlni la GPeC SUMMIT, 14-15 Noiembrie, București. Neil va susține un keynote speech de 45 de minute în ziua de 14 noiembrie, iar pe 15 noiembrie va avea o sesiune prelungită (90 de minute) în cadrul evenimentului GPeC Special Day, alături de alți 3 speakeri internaționali de excepție.
Oricine activează în e-commerce și online, în general, trebuie să fie prezent la GPeC SUMMIT pentru că sunt extrem de puține ocazii în care poți învăța de la un adevărat Guru în Marketing Online, așa cum este Neil. Evident, Neil este deschis tuturor întrebărilor voastre și dornic să împărtășească din experiența lui cu audiența GPeC.
Dacă cumva încă nu știi cine este Neil Patel (deși sunt slabe șanse :)), iată povestea lui într-un scurt video.
AMY HARRISON este fondatorul și owner-ul Write With Influence, una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume.
Practic, Amy îi ajută pe deținătorii de afaceri online cu sfaturi concrete și testate despre cum să scrie cel mai bun conținut de marketing repede și ușor.
Amy este copywriter și consultant specializat pe Content Marketing, fiind recomandată drept cel mai bun specialist și speaker din domeniu de către personalități precum Bryan Eisenberg, Oli Gardner sau Karl Gilis.
Amy a dezvoltat și un serial de succes – AmyTV – despre cum să scrii conținut cât mai clar, relevant și persuasiv care să te ajute în creșterea vânzărilor online. Episodul pilot poate fi urmărit mai jos, iar restul pe bază de subscription.
Ai ocazia să o întâlnești pe Amy Harrison la GPeC SUMMIT, unde pe 14 Noiembrie va susține un keynote de 45 de minute intitulat „The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible”, iar pe 15 noiembrie va avea un workshop practic de 90 de minute în cadrul GPeC Special Day.
OLI GARDNER este co-fondatorul Unbounce, una dintre cele mai cunoscute platforme de Conversion Marketing la nivel internațional și expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui website.
„Rețeta de succes pentru creșterea ratei de conversie stă în amestecul perfect dintre date și design (user experience), împreună cu serviciile calitative oferite clienților de magazinele online”, susține Oli Gardner în articole și interviuri.
Pasionat de optimizarea fiecărui element dintr-un landing page, Oli spune că a văzut și a analizat mai multe landing page-uri decât oricine altcineva din lume. Și nu ai cum să nu-l crezi pe cuvânt, având în vedere că a lucrat cu Amazon, Vodafone, Canon, LinkedIN, iar compania fondată de el are peste 10.000 de clienți la nivel global.
Oli vine pentru a doua oară în România la GPeC SUMMIT, prima sa vizită fiind tot la GPeC, în 2015. El va susține un keynote de 45 de minute în data de 14 Noiembrie despre creșterea numărului de conversii prin „data-driven design”.
Mai jos poți regăsi un scurt interviu cu Oli Gardner realizat de prietenii de la 2Performant în cadrul GPeC SUMMIT 2015, doar pentru a-ți deschide apetitul de a pregăti cele mai bune întrebări pentru Oli, pe 14 Noiembrie 2017. :)
–> IMPORTANT: Înscrierile la GPeC SUMMIT încep luni, 18 septembrie, iar timp de două zile vom avea o ofertă specială de preț pentru Early Adopters, așadar dacă vrei să beneficiezi de cel mai mare discount, abonează-te la newsletter-ul GPeC* și vei beneficia de prețul special. Oferta va fi valabilă doar pentru abonați și va fi transmisă exclusiv pe e-mail.
*Dacă ești deja abonat, asigură-te că îți verifici e-mail-ul luni, 18 septembrie 2017 ca să beneficiezi de cel mai mare discount valabil până pe 19 septembrie, ora 23:59.
Mai multe detalii despre ce ți-am pregătit și mai mulți speakeri deja anunțați, regăsești pe site-ul nostru.
–––––––––––––––––––––-
GPeC 2017 (ediția de 12 ani) este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb, VTEX
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România
Brought to you by: Orange
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine Service: CityLimo
Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac, Luminița Balaban, StilMasculin, Robert Katai
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta