Infinity.ro: Observăm o migrație accentuată către plățile online

Cu o echipă tânără și devotată în spate, Infinity Marketplace reprezintă locul perfect pentru cumpărăturile online, încă din anul 2020, oferind peste 200.000 de produse diverse, împărțite în 15 categorii interesante, de la casa și grădina, la electronice și articole sportive, și multe altele.  Într-o lume în continuă schimbare, echipa Infinity rămâne mereu atentă și pregătită pentru a oferi servicii de cea mai înaltă calitate clienților lor.

După ce, la jumătatea anului 2023, compania anunța că, prin parteneriatul cu VTEX, continuă strategia de inovare și dezvoltare de noi funcționalități pentru a oferi o experiență excepțională utilizatorilor săi, spre finalul anului Infinity.ro s-a numărat printre câștigătorii celei de-a XVIIIa ediții a Galei Premiilor eCommerce la categoria Supermarket, Mall, Marketplace. Am stat de vorbă cu Dorin-Anton Rădoi, CEO-ul Infinity.ro despre cum a fost acest an în business.

Ce vă diferențiază de alte Marketplace-uri?

Infinity Marketplace se distinge prin focusul său asupra inovației și transparenţei pentru utilizatori. Avem o gamă diversificată de produse și servicii, iar platforma noastră integrează tehnologii avansate pentru a oferi o navigare ușoară. Suntem concentraţi pe a oferi audienţei o experienţă reală. Infinity Marketplace se remarcă și prin faptul că oferim o platformă dedicată meșteșugarilor autohtoni, sub numele „Autentic”. Această categorie pune în valoare meșteșugurile locale și contribuie la susținerea comunităților tradiționale. Mai mult decât atât, suntem mândri să avem umanitatea printre valorile noastre principale. O parte din valoarea fiecărei comenzi inregistrate pe Infinity Marketplace este destinată donaţiilor pentru cazurile caritabile. De asemenea, cu un suport dedicat și implicat pentru clienți și având manageri de cont dedicați pentru selleri, ne asigurăm că toată comunitatea noastră se bucură de o experiență autentică și valoroasă.

Cum vezi, în cazul vostru, evoluția pieței de e-commerce în 2023 comparativ cu 2022?

În perspectiva noastră, vedem o evoluție promițătoare a pieței de e-commerce în 2023, cu o creștere semnificativă, în special în segmentul de marketplace-uri. Având în vedere că piața din România este într-un stadiu incipient, anticipăm că va exista o extindere considerabilă a acestui domeniu. Observăm, de asemenea, o migrație accentuată către plățile online, reflectând schimbările generale în comportamentul consumatorilor.

Cum ți se pare că s-a schimbat piața de e-commerce din România de la apariția Infinity și până acum? Ce este mai bine? Ce este mai rău (dacă e cazul)?

În România, am observat o schimbare pozitivă în mentalitatea consumatorilor, aceștia fiind mai deschiși către experiențe online și tehnologii inovatoare. Mai multă accesibilitate și opțiuni de plată au fost aduse pe piață, îmbunătățind experiența generală de cumpărare. Cu toate acestea, poate exista o nevoie continuă de educație despre siguranța online și protecția datelor.\

Proporția de plăți online prin card vs. ramburs la Infinity?

Proporția de plăți online prin card versus ramburs la Infinity reflectă preferințele variate ale clienților noștri. Cu toate că plățile online au înregistrat o creștere semnificativă, rambursul rămâne o opțiune populară pentru cei care apreciază flexibilitatea.

Cum a ajutat participarea la GPeC Proficiency întregului business? Dar echipei?

Participarea la GPeC Proficiency a adus beneficii semnificative pentru întregul nostru business, oferindu-ne oportunitatea de a împărtăși și dobândi cunoștințe din industrie, de a face noi conexiuni și de a înțelege mai bine nevoile clienților. Suntem recunoscători deoarece echipa noastră a beneficiat de traininguri specializate și insights valoroase, consolidându-și competențele și contribuind la creșterea performanței noastre generale.