Bringo, de doi ani un jucător puternic pe piața online de FMCG din România

Cătălin Samara - Bringo, asistentul personal de shoppingBringo este una dintre acele inovații care au prins aripi în ultimii doi ani pe piața de e-commerce din România. Aplicația ocupă un loc special în ecosistemul comerțului online, fiind un soi de asistent personal de shopping, care îți face cumpărăturile și ți le livrează la ușă în doar 90 de minute.

Cine cumpără pe Bringo, ce magazine pot deveni partenere și ce produse se vând cel mai bine, am discutat cu Cătălin Samara, Marketing Digital E-Commerce IT & Servicii Clienți Carrefour România și Administrator Bringo. Citește în continuare cele mai importante idei ale interviului pe care i l-am luat la GPeC SUMMIT.

Bringo este o aplicație inedită pe piața românească. Există aplicații similare, precum Instacart în Statele Unite și altele în Europa, dar nici una la nivelul acesta. Conceptul nu este doar unul de curierat clasic, ci de asistent personal de cumpărături.

Bringo este un agregator de magazine offline. Orice magazin fizic poate fi prezent în Bringo, cu condiția să aibă o minimă capacitate de a transmite stocuri și prețuri cu frecvența cu care acestea se schimbă și evoluează.

Principalul diferențiator este rapiditatea. Cumpărătorul are acces la toată gama de produse de hypermarket, la exact prețul din hypermarket, în 90 de minute. Clientul poate comunica în timp real cu livratorul telefonic, prin mesaje, poate trimite fotografii cu produsele etc.

Bringo nu este un sistem perfect. Oamenii nu trebuie să se aștepte ca, atunci când comandă produsele, să fie toate disponibile 100%.

Astăzi în Bringo se vând preponderent produse alimentare, iar în top produse vândute se află produsele proaspete. Chiar dacă la nivel mondial procent de digitalizare în acest sector este încă scăzut, Cătălin Samara crede că noile generații vor avea o tendință naturală de a merge online înspre zona de produse alimentare.

În Bringo clienții au tendința să comande coșuri uneori duble față cele pe care le-avem într-un hypermarket în mod normal.


Vezi interviul integral pe YouTube. Nu uita să te abonezi la canalul de Youtube GPeC pentru a descoperi toate interviurile și clipurile noastre imediat ce sunt publicate.


GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Eveniment susținut de: Cora, DHL, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Luigi’s BoxNew Black, Oracle

Radioul Oficial: Kiss FM

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Limousine Service: City Limo