Interviu cu Adina Filculescu (enRose): „Timpul a devenit atât de prețios, încât preferi să dai câteva click-uri și să ajungă produsul la tine”
Raportată la tot comerțul electronic, piața florăriilor online este în creștere, ne-a spus la GPeC Summit Adina Filculescu, General Manager enRose. În ultimul an, magazinul a înregistrat o creștere generală în vânzările venite strict din online și o creștere de 40% a comenzilor finalizate pe site direct cu cardul.
Descoperă în interviul video realizat de Gabriela Bejan care este strategia de creștere a magazinului, ce canale de promovare performează și ce înseamnă pentru enRose a doua participare în Competiția Magazinelor Online GPeC.
Iată pe scurt ideile dezbătute.
- Magazinul online are o mică istorie și este mult mai bine indexat, așa că a ajuns mult mai cunoscut brandul.
- Comenzile online achitate cu cardul pe site au crescut cu 40%. Înainte, chiar dacă se făceau comenzile pe site, ele erau finalizate/confirmate telefonic.
- La cererea clienților, produsele și serviciile florăriei s-au diversificat către decoruri de vitrină, lucru cu plantele în ghiveci, pereți verticali cu mușchi, peisagistică de grădini, decoruri cu plante verzi pentru standuri la târguri. Pe lângă produse există cerere și pentru serviciul de mentenanță al plantelor.
- Piața florăriilor online este în creștere, raportat la tot comerțul online.
„Timpul a devenit atât de prețios, încât preferi să dai câteva click-uri și să ajungă produsul la tine”
- Punctul de plecare într-un business online este produsul, care trebuie să fie foarte bun. Dacă este mulțumit clientul, va recomanda și altora și există șansa să devină loial magazinului, pentru că a avut deja o experiență plăcută.
- Dacă la început făceau mai multă promovare pe Facebook, acum nu mai funcționează chiar atât de bine. Din cauza saturației, engagement-ul a scăzut față de anii trecuți.
- enRose participă pentru a doua oară la Competiția Magazinelor Online, deoarece audit-ul primit de la juriul GPeC a ajutat în dezvoltarea magazinului online.
„Interesul nostru este să fim tot timpul la curent cu ultimele tendințe în domeniul magazinelor online, să menținem un aspect vizual plăcut, dar și funcțional să fie bun. Că nu contează dacă arată bine site-ul, dar nu este intuitiv.”
- Pe lângă serviciile de florărie, pe viitor enRose mizează pe organizarea de workshop-uri de design floral.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin