Karl Gilis, cofondator AGConsult: tips & tricks despre cum să-ți faci website-ul mai friendly
Majoritatea magazinelor își vând produsele în același fel. Asta spunea fondatorul AGConsult și unul dintre prietenii comunității GPeC, Karl Gilis, într-un dialog cu Gabriela Bejan, fondatoarea Digital Tailors Agency și reporterul nostru oficial în cadrul #GPeCSummit Mai 2018. Pentru câteva tips & tricks despre cum să construiești o relație cu clienții și cum să vinzi mai bine, urmărește discuția de mai jos.
Câteva idei extrase din interviu:
- În orice business, este bine ca deciziile să fie luate strict în urma unor cercetări amănunțite, pe baza unor date. Deciziile luate din instinct sunt o idee nefericită
- Un magazin online se poate diferenția prin 3 elemente:
- Partea de copywriting – textele trebuie să fie cât mai autentice și originale
- Call to Action – formulări mai friendly pentru clienți
- Crearea unui mediu mai realist în online – aducerea acelui „human touch” pe site
- Tooluri nu înseamnă întotdeauna soluția pentru problemele magazinelor online
“A sales person, in real life, that just reads what’s on the box is boring. A good sales person knows the product, and he tries to understand the customer.”
- Karl e de părere că, pentru a avea un business de succes, e suficient să ai un produs bun și să îl vinzi cu o viziune unică. Partea umană este un factor important, uneori ignorat, în e-commerce
- Câteva tool-uri esențiale pentru un specialist în marketing online
- Google Analytics
- Hotjar
- Tool-uri pentru surveys (SurveyMonkey, SurveyGizmo)
- Tool-uri de a/b testing (Visual Website Optimiser)
- Tool-uri pentru e-mail marketing
- Karl Gilis crede că e-mail marketingul nu trebuie să fie agresiv deloc. Cheia creșterii vânzărilor constă în consolidarea unei relații cu clienții.
- Sfatul lui Gilis pentru business-urile aflate la început este ca acestea să nu concureze cu giganți precum Amazon, deoarece aceștia deja au o relație consolidată cu piața. De asemenea, el e de părere că un magazin specializat pe un anumit segment de piață are șanse mai mari de reușită decât un magazin universal.
Dacă nu ai aflat, mai sunt doar câteva locuri disponibile pentru Școala de Vară GPeC 2018. Grăbește-te și ia-ți și tu un bilet către destinația verii acesteia! Oferta #earlybird mai e valabiă doar două zile.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin