Karl Gilis, cofondator AGConsult: tips & tricks despre cum să-ți faci website-ul mai friendly

Majoritatea magazinelor își vând produsele în același fel. Asta spunea  fondatorul AGConsult și unul dintre prietenii comunității GPeC, Karl Gilis, într-un dialog cu Gabriela Bejan, fondatoarea Digital Tailors Agency și reporterul nostru oficial în cadrul #GPeCSummit Mai 2018. Pentru câteva tips & tricks despre  cum să construiești o relație cu clienții și cum să vinzi mai bine, urmărește discuția de mai jos.

 

Câteva idei extrase din interviu:

 

  • În orice business, este bine ca deciziile să fie luate strict în urma unor cercetări amănunțite, pe baza unor date. Deciziile luate din instinct sunt o idee nefericită

  • Un magazin online se poate diferenția prin 3 elemente:
  1. Partea de copywriting – textele trebuie să fie cât mai autentice și originale
  2. Call to Action – formulări mai friendly pentru clienți
  3. Crearea unui mediu mai realist în online – aducerea acelui „human touch” pe site

 

  • Tooluri nu înseamnă întotdeauna soluția pentru problemele magazinelor online

 

“A sales person, in real life, that just reads what’s on the box is boring. A good sales person knows the product, and he tries to understand the customer.”

 

  • Karl e de părere că, pentru a avea un business de succes, e suficient să ai un produs bun și să îl vinzi cu o viziune unică. Partea umană este un factor important, uneori ignorat, în e-commerce

 

  • Câteva tool-uri esențiale pentru un specialist în marketing online
  1. Google Analytics
  2. Hotjar
  3. Tool-uri pentru surveys (SurveyMonkey, SurveyGizmo)
  4. Tool-uri de a/b testing (Visual Website Optimiser)
  5. Tool-uri pentru e-mail marketing

 

  • Karl Gilis crede că e-mail marketingul nu trebuie să fie agresiv deloc. Cheia creșterii vânzărilor constă în consolidarea unei relații cu clienții.

 

  • Sfatul lui Gilis pentru business-urile aflate la început este ca acestea să nu concureze cu giganți precum Amazon, deoarece aceștia deja au o relație consolidată cu piața. De asemenea, el e de părere că un magazin specializat pe un anumit segment de piață are șanse mai mari de reușită decât un magazin universal.

Dacă nu ai aflat, mai sunt doar câteva locuri disponibile pentru Școala de Vară GPeC 2018. Grăbește-te și ia-ți și tu un bilet către destinația verii acesteia! Oferta #earlybird mai e valabiă doar două zile.

 

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you byOrange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeCCarrefour

Recommended Payment Processor PartnerNetopia Payments

Hosting Oficial GPeCHosterion

Eveniment susținut deALTEXBringoCrediusDHLDPD RomâniaDWFeMAG MarketplaceFrisboGLSGTSMastercardNew BlackRTB HouseSephora

Cu sprijinul: adLemonade2Performant, BlugentoBusiness Club,Canopy,CasaDeTraduceriContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, OmniconvertPresta.roTRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul OficialKiss FM

Limousine ServiceCity Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principaliBusiness ReviewWall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISARIESARMOBusiness24Business Days, Cariere, Comunicate de AfaceriComunicate de PresaECOMJOBSEcommerce News, E-Commerce Poland, edusaFemei in AfaceriFNTM, HRB TrendsIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPCMagazinul ProgresivManager.roMarketingFocusNewEditionNews,Romania PozitivaShopmania BIZSoftleadSMARKStartupCafe, SundayPR,TechCafeZiare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuraș Mihai GeambașuClaudia TocilăCorina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristian IosubDan PandreaElena Cîrîc, George Hari PopescuIonuț BunescuLuminița BalabanMarius Ovidiu CălugăruMădălin BlidaruOlivian BredaRobert KataiSabina CornovacStil Masculin