Liviu Taloi ne va dezvălui la Școala de Vară GPeC 2016 Cel Mai Bine Păzit Secret al Coșului de Cumpărături
Atunci când mai avem câteva zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Liviu Taloi ne-a pregătit pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 un workshop de usability și optimizarea conversiilor care este intitulat cel puțin provocator: ”Cel Mai Bine Păzit Secret al Coșului de Cumpărături”. Deși poate ai deja cel mai bun magazin online și ai o pagină de produs extraordinară, uneori îți este greu să întelegi de ce doar 1-2% dintre vizitatorii site-ului tau finalizeaza comanda. În workshop-ul său, Liviu Taloi va dezbate care este principala functie a unui cos de cumparaturi si a unui formular de comanda care iti creste conversiile cu 33 – 55%! Liviu iti va dezvalui tehnici concrete pe care le vei putea folosi incepand chiar de a doua zi ca sa cresti rapid comenzile pe magazinul tau online.
Pentru aceia dintre voi care nu îl cunosc încă, Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului ECOMpedia.ro si Community Manager pentru GPeC (Gala Premiilor e-Commerce). El are peste 15 ani de experienta in marketing online si peste 10 ani in e-commerce. A avut, printre altele, pozitia de PR Manager la eMAG. Liviu TALOI a lucrat cu magazine online precum eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, platforme e-commerce si agentii digitale full-service precum Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, site-uri de turism online EXIMTUR, Veltravel.
Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 2 locuri disponibile. Tarifele sunt 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single.
Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.
________________________________
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Mobility Partner: BMW
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta