Magazinele online ar trebui sa puna clientul in lumina reflectoarelor – Iulian Padurariu, The Marks

iulian padurariu the marksIulian Padurariu (Founder and Managing Partner The Marks) este unul dintre cei mai apreciati speakeri GPeC in zona de marketing. Iulian ne-a fost alaturi ca speaker si in cadrul GPeC Summit Noiembrie 2014 si ne-a vorbit despre efectul de retea in marketingul magazinelor online. Sabina Cornovac a stat de vorba cu Iulian despre umanizarea magazinelor online romanesti si modul in care acestea pot oferi clientilor lor o platforma in centrul carora sa se afle ei, despre obiective de marketing in termeni de brand awareness versus performanta. Iulian ne-a dat si cateva recomandari de carti de citit pe pagina lui de Pinterest, insistand pe „The Dragonfly Effect”.

Intregul interviu poate fi urmarit mai jos:

GPeC 27 Noiembrie 2014 a reunit peste 700 de participanti din industria romaneasca de e-commerce si a premiat performanta in comertul electronic autohton. Potrivit organizatorilor, acestia pregatesc deja conceptul noii editii GPeC 2015 care marcheaza 10 ani de traditie in piata romaneasca de comert electronic. Primul eveniment major de anul acesta este GPeC Summit care va avea loc pe 11-12-13 Mai, in Bucuresti si il are ca invitat special pe Neil Patel (Co-Founder CrazyEgg, HelloBar and KISSmetrics)