Milena Bianca Gîț (Answear.ro): „E foarte important să fii pe toate canalele de promovare, să ai o strategie de marketing holistică”

Milena Gîț (Answear.ro) interviu la GPeC Summit mai 2018În ultimii doi ani, Answear.ro s-a dezvoltat în ritmul pieței de e-Fashion din România și a înregistrat o creștere organică foarte mare. Milena Bianca Gîț, Marketing Manager la Answear.ro, ne oferă insight-urile acestei creșteri și ne vorbește despre strategia de marketing a companiei, într-un video-interviu realizat de Gabriela Bejan la GPeC Summit mai 2018.

Urmărește înregistrarea mai jos, pentru a descoperi strategia de mobile implementată de Answear în România la începutul anului și cum a influențat ea vânzările companiei în primul trimestru.

  • Grupul Answear a lansat la începutul anului 2018 aplicația de mobil a site-ului în România, fiind a doua țară în care se implementează strategia mobilă, după Polonia și urmărind o creștere în toate direcțiile.
  • În primele 3 luni de la lansare au fost peste 50.000 de instalări și 1.000 de tranzacții lunare din aplicație.
  • Traficul de pe mobil a ajuns la peste 65%: o creștere de 130% față de 2017.
  • Grupul a investit în aplicație pentru a oferi foarte multe informații despre produse, imagini foarte bune și video-uri, precum și un program de fidelizare a clienților, ANSWEAR CLUB, care oferă 10% reducere la fiecare achiziție.
  • Comunicarea aplicației s-a făcut pe toate canalele, cu focus pe influencer marketing, colaborări cu influenceri și lideri de opinie care au comunicat beneficiile aplicației.

„E foarte important să fii pe toate canalele de promovare, să ai o strategie de marketing holistică”

  • De la lansarea aplicației mobile, se observă două tendințe în comportamentul consumatorilor Answear: timpul de cumpărare este mai scurt în aplicație, iar valoarea medie a coșului de cumpărături este mult mai mare, în special pe dispozitivele care rulează iOS decât pe Android și desktop.
  • Obiectivele Answear pe 2018 sunt dublarea cifrei de afaceri și creșterea numărului de instalări ale aplicației mobile.


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin