Noua aplicație Retargeting Biz – digital marketing all-in-one pentru magazine online

Pe 15 Septembrie 2021, Retargeting Biz a lansat noua aplicație de digital marketing all-in-one dedicată magazinelor online și cliențlior acestora. Ca parteneri și prieteni, echipa GPeC a avut ocazia să afle mai multe detalii despre funcționealitățile platformei.

Magazinele online au acum la dispoziție noi opțiuni de automatizare și optimizare a campaniilor de online marketing pe care le derulează. Platforma Retargeting încorporează cele mai frecvent folosite canale de marketing digital: Facebook, Instagram, Google, push notifications, pop-ups, SMS, recomandări dinamice și newsletter.

Ce e nou în platforma Retargeting Biz

Pe lângă îmbunătățirea funcționalităților care erau deja folosite de magazine online, aplicația Retargeting Biz vine cu noi opțiuni de automatizare și personalizare:

  • Un motor de căutare bazat pe tehnologie AI
  • Newsletter personalizat
  • Un nou editor creativ și conținut autogenerat, bazat pe inteligență artificială

Motorul de recomandări funcționează precum un asistent personal virtual pentru clienții magazinelor online care aleg să implementeze acest tool. Acesta are rolul de a recomanda produsele potrivite în funcție de profilul clienților care vizitează website-ul magazinului, folosind widget-urile puse la dispoziție în platformă.

Newsletter-ul personalizat înglobează, printre altele, timpi de trimitere automați și conținut personalizat în funcție de profilul abonatului.

Funcționalități îmbunătățite

Odată cu lansarea oficială a noii aplicații Retargeting Biz, funcționalitățile îmbunătățite sunt disponibile pentru toate magazinele online care folosesc platforma. Acestea includ:

  • Campanii de notificări push
  • Campanii de pop-up-uri comportamentale
  • Campanii automate de e-mail și SMS
  • Google Ads
  • Facebook Ads

Toate aceste opțiuni pot fi automatizate sau pot fi configurate punctual. Pentru fiecare dintre acestea există o serie de setări în funcție de tipul de campanie construit, canalul de marketing folosit, intervalul de timp în care să se livreze campania/mesajul de remarketing, sau profilul clienților către care este livrată.

Noi opțiuni pentru campaniile PPC disponibile în noua aplicație Retargeting Biz

În ceea ce privește opțiunile pentru campaniile de Google Ads și Facebook Ads, magazinele online pot alege acum dintr-o listă actualizată de tipuri de campanii pentru cele două canale de marketing. Acestea pot fi complet automatizate, iar Inteligența Artificială identifică conținutul potrivit pentru profilul clienților targetați.

În cazul campaniilor de Google Ads, utilizatorii aplicației pot alege dintre 5 tipuri de campanii de Search, 4 tipuri de campanii tip Shopping și 8 tipuri de campanii tip Display.

Pentru Facebook Ads, platfoma pune la dispoziție 7 tipuri de reclame pentru Remarketing și 8 tipuri de reclame pentru Trafic Nou. Toate acestea sunt incluse și pentru campaniile afișate pe Instagram.

Ce spun utilizatorii platformei Retargeting Biz

Noua aplicație Retargeting Biz a putut fi testată, înainte de lansare, de un număr restrâns de magazine online și specialiști în digital marketing. Redăm mai jos impresiile și feedback-ul lor îndreptate atât către echipa Retargeting, cât și către cei care iau în considerare o viitoare colaborare cu aceștia.

“Obiectivul principal este să oferim cât mai multor magazine online accesul la o super tehnologie, ușurându-le munca și ajutându-le să crească organic, progresiv. Cea mai bună promovare pentru noi este recomandarea clienților noștri și suntem convinși că rezultatele nu vor întârzia să apară. Ne dorim în primul rând consolidarea în toate cele patru piețe în care activăm în prezent și unde avem deja deschise birouri fizice cu echipe locale, apoi extinderea pe noi piețe”, spune Rareș Bănescu, CEO și Fondator Retargeting Biz.

Colorazon (România) – magazin de articole pentru copii și jucării
GameOn (Marea Britanie) – magazin de electronice & IT

Noua platformă Retargeting Biz poate fi, mai nou, accesată și din aplicațiile mobile de iOS și Android. Poate fi utilizată de toate magazinele online, indiferent de mărime sau domeniul de activitate, și este disponibilă în România, Bulgaria, Grecia și Ungaria.