Orange Money – ”Viitorul este al plăților digitale”
Antim Iordache, Cards & Payments Expert Orange Money, crede că viitorul este al plăților digitale și că procesele recurente ar trebui să fie automatizate. Despre acestea și despre ce aduce nou serviciul Orange Money am discutat în interviul acordat la GPeC SUMMIT noiembrie 2019.
Operatorii de servicii FinTech devin din ce în ce mai atenți la cerințele clienților, iar în cazul Orange Money, Antim crede că ”misiunea noastră în serviciile financiare, FinTech, la ora actuală este pe 3 zone: să salvăm timpul clienților, banii clienților și să reducem din tot ce înseamnă zona de friction, zona în care clienții nu se simt confortabili în interacțiunea cu banca.”
Pe zona de e-commerce, asta înseamnă că operațiunile pe care le fac clienții sau proprietarii de business-uri online nu ar trebui să dureze foarte mult sau să implice o serie de pași complicați. ”în general, chiar și pe zona de e-commerce, nu trebuie să dureze mult o operațiune pe care doresc să o fac. Trebuie să automatizăm, să încercăm plățile recurente să fie simple, să fiu anunțat atunci când trebuie să mă pregătesc să se întâmple ceva, să fi anunțat atunci când, de exemplu, trebuie să primesc niște bani în cont, să nu mi se ceară fee-uri pentru asta, să nu mi se ceară comisioane. Și noi încercăm să eliminăm toate aceste bariere, până la urmă, în a folosi aceste servicii financiare.”
Ce a luat amploare în ultima vreme este preferința clienților de a face plăți cu device-ul, cu telefonul sau cu ceasul: aproximativ 50% din tranzacții la comercianți înregistrate pe platforma Orange Money. Așadar, dacă înainte cu câțiva ani oamenii erau reticenți la plata contactless sau fără PIN, acum din ce în ce mai mulți adoptă acest mod de plată mult mai sigur de folosit.
Este normală această evoluție, crede Antim, pentru că un telefon este mereu la îndemână, un smartwatch la fel, plata se face direct și durează mult mai puțin. Practic, tehnologia a început să lucreze mai mult pentru noi în cazul acțiunilor repetitive, ca să ne putem bucura de timp.
Antim ne dă exemplu de cât de mult au evoluat serviciile FinTech într-un timp foarte scurt. Dacă în 2013, în cazul unui retur de produs, banii se returnau în 10 zile lucrătoare, în prezent banii se pot primi înapoi chiar și în jumătate de oră, ca în cazul eMAG.
Inovațiile aduse de Orange Money nu se rezumă doar la ușurința plăților online sau cu device, ci și la siguranța acestora, iar astfel au reușit să ofere încredere celor 160 000 de clienți și utilizatori pe care îi au în prezent în portofoliu.
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting
Partener al Competiției Magazinelor Online: Carrefour
Eveniment susținut de: BrandGSM, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Kiehl’s, Luigi’s Box, MOLOSO, New Black, RTB House, SEPHORA
Refreshed by: PEPSI
Official Coffee: NESPRESSO
Official Radio: Kiss FM
Official Hosting: Hosterion
Limousine Service: City Limo