Platforma de e-commerce Trendyol: exporturi de 350 milioane $ în Europa de Est

Platforma turcească de shopping online Trendyol, care transformă vânzătorii din Turcia în exportatori, cu un singur clic, se extinde catre Europa de Est începând cu anul acesta. Compania va aborda piețe precum România, Grecia, Ungaria și Republica Cehă și își propune să atingă un volum de comerț de 350 de milioane de dolari până la sfârșitul anului 2024.

Conform articolului, în cadrul Summitului de Inovație InMerge, Erdem İnan, CEO al Grupului Trendyol, a detaliat planurile de extindere și dezvoltare a companiei și obiectivul de a ajuta cei 300 de mii de vânzători micro-exportatori din Turcia prezenți pe platformă să poată vinde în regiunea Europei de Est, începând cu primul trimestru al anului 2024 cu România, Grecia, Ungaria și Republica Cehă. După atingerea unei anumite maturități în țările prioritare, extinderea va continua cu Polonia, Slovacia și Bulgaria. Până la sfârșitul anului 2024, planul companiei este să ajungă la 2 milioane de clienți activi și peste 4 milioane de comenzi în această regiune, precum și un volum de comerț de 350 de milioane de dolari.

Compania a primit, anul trecut o investiție semnificativă din partea Alibaba Group, ceea ce îi favorizează resursele pentru extindere. Prezența companiei în Europa de Est certifică atractivitatea regiunii pentru a face business online și crește competiția, forțând tot mai mult jucătorii locali să caute, la rândul lor, metode de extindere internațională și abordare de noi piețe – una din principalele tendințe ale anului 2024.