Wrap-up 2023 @GPeC: Aniversând 18 Ani de Excelență în E-Commerce
Anul 2023 a marcat un moment deosebit pentru GPeC, întrucât am sărbătorit, cu mândrie, 18 ani de angajament și dedicare în dezvoltarea industriei de e-commerce din România. De la începuturile noastre, am fost în fruntea promovării industriei de e-commerce prin programul de audit și mentorat pentru magazinele online – GPeC Proficiency – în timp ce, evenimentele noastre – recunoscute pentru conținutul lor valoros, inspirațional și practic – au devenit un pilon al cunoașterii și inovației în industrie. Fie prin workshop-uri & masterclass-uri live sau online, și anul acesta, furnizarea de informații aplicabile și continuitatea în construirea unei comunități puternice, au fost prioritare în activitatea noastră dedicată stimulării creșterii și succesului comunității de e-commerce. Vă lăsăm în continuare câteva cifre care au definit anul acesta activitatea GPeC și reflectarea evoluției industriei de e-commerce.
În timp ce reflectăm asupra celor 18 ani, vă transmitem recunoștința noastră, vouă, comunitatea noastră de e-commerce, pentru implicarea, încrederea și sprijinul necondiționat. Pentru noi, așa a arătat, pe scurt, anul 2023:
- peste 2000 de participanți la cele două ediții de GPeC SUMMIT – 22 Mai și 31 Octombrie. Un benchmark pe care ne propunem să îl depășim în 2024.
- peste 60 de expozanți în cele 2 ediții de GPeC Expo Mai și GPeC Expo Octombrie
- primul eveniment GPeC internațional & peste 400 de participanți: GPeC Chișinău iunie 2023
- 55 de magazine online înscrise în programul GPeC Proficiency – singurul program de audit și mentorat al magazinelor online din România
- peste 200 de criterii de evaluare în programul GPeC Proficiency, 6 luni de evaluare și 27 de specialiști auditori
- 20 de magazine și companii premiate în cadrul celei de-a XVIIIa ediții a Galei Premiilor eCommerce
- 5 Traineri internaționali la Școală de Iarnă 2023 \
- 5 zile de training intensiv online, peste 30 de ore de conținut aplicabil și 44 de participanți la Școală de Iarnă 2023
- 27 de emisiuni ePLAN filmate și disponibile pe Știrile ProTV
- 6,3 miliarde de euro – piața de e-commerce anunțată la începutul anului și 6 tendințe expuse la începutul anului pentru business-urile digitale în Raportul Pieței de E-Commerce din România.
- 5 speakeri internaționali în premieră pe scena GPeC, în România
- peste 100 de ore de conținut util, aplicabil și inspirațional livrat, pe întreg parcursul anului, în cadrul evenimentelor, LIVE-urilor, workshopurilor & Școlilor de Iarnă și Vară GPeC precum și în cadrul sesiunilor de Mentorship 1-la-1 din cadrul programului GPeC Proficiency
- 6 workshop-uri susținute de specialiști locali de renume pe 23 Mai & un Masterclass de Optimizare a Ratei de Conversie susținut în exclusivitate de Martin Greif în dată de 30 octombrie.
- 60 de participanți și 5 zile intensive de know-how, networking & fun la Școala de Vară GPeC 2023
- 4 evenimente internaționale cu prezență în calitate de speakeri din partea GPeC pentru a prezenta industria de e-commerce din România
- 59 de parteneri care au făcut toate astea posibile și pe care îi enumerăm în continuare: GPeC este un eveniment powered by FAN Courier , Gold Partner: eMAG Marketplace, Supported by: Google, Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments Eveniment susținut de: 2Performant, Akinon, Answear, Aqurate, Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cargus, CloudCart, Colete Online, cyber_folks, Data Intelligence, Debonaire, DHL, DWF, easySales, eMAG Academy, Five Elements Digital, Gomag, Httpool, GTS, Innoship, Limitless Agency, MerchantPro, MTH Digital, OSF/ SalesForce, PayPo, PayU GPO, Plăți.Online, Poșta Panduri, Publicis Groupe, Releva, RTB House, Sameday, Sinaps, SmartFintech, SoftOne, Streams.Live, tbi Bank, Twispay, UPS, VISA, VTEX Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO, Official Radio: KISS FM, Official Hosting: HOSTERION, Wine Partner: WineDeals, Coffee by 5ToGo, Refreshments by Pepsi, Treats by Eisberg, Siviero Maria, Brutaria Bardar, Jamoneria by Alioli, Nestle
- 30 Parteneri Media: Trusted.ro, Manager.ro, Revista BIZ, Wall – Street.ro, Retail.ro, Ad Hugger, Revista Progresiv, IAB Romania, IAB Europe, ARMO, Bulgarian E-Commerce Association, BestJobs, Retail-FMCG, Institutul de Marketing, Portal Management, IQAds, Spotmedia, Cariere, Zelist, Business Review, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Marketing Focus, MyBG.biz, Smark, ecompedia.ro, Camera de Comerț și Industrie Româno-Bulgară, Comunicatedepresa.ro, Enterprise.bg, Ecommerce News
- 71 de articole publicate pe blog-ul GPeC de către noi și partenerii noștri de know-how
- 28 de interviuri realizate la studioul GPeC în cele 2 ediții GPeC SUMMIT
- 34 de newettere trimise pe parcursul anului către Comunitatea GPeC
- o colegă nouă în echipa GPeC
- Singurul eveniment cu propriul vin “private label” GPeC – Cunoaștere, Evoluție și Prietenie – creat în parteneriat cu prietenii de la Desprevin.ro si Winedeals.ro
Dacă anul ce tocmai se încheie se preconiza a fi anul consolidării, al investițiilor în UX, optimizării și automatizării în e-Commerce, pentru 2024 estimăm că va fi anul perfecționării – atât din perspectiva tehnicalitatilor din spatele magazinelor online cât și din perspectiva strategiilor de comunicare, targetare, creștere a ratei de conversie și utilizării automatizarilor și a Inteligenței Artificiale. De aceea, am pregătit nu doar o oferta specială pentru toți cei care vor să se pregătească din timp, dar și calendarul evenimentelor GPeC pentru anul 2024.
Iată-ne sărbătorind călătoria incredibilă de până acum și privind spre viitorul plin de oportunități, dezvoltare, inovație și colaborare continuă!
Să avem un 2024 plin de energie și succes!