Raportul pieței de e-commerce din Franța 2018

Cu o valoare totală a pieței de 93,20 miliarde de euro, Franța se află printre țările cu cele mai dezvoltate industrii de e-commerce, ocupând locul al treilea în Europa.

Pentru că în ultimul timp am discutat mult despre comerțul cross-border și cum te ajută acesta să îți crești magazinul online, am adunat mai jos câteva dintre particularitățile acestei piețe.

  • Cu o creștere a ratei de penetrare a Internetului de 0.4%, 88% dintre francezi sunt conectați prin intermediul unui laptop sau smartphone.

 

  • Un lucru important de care magazinele online românești ar trebui să țină cont este faptul că procentul de achiziții de la retailerii locali a scăzut de la 64% la 61%. Cu toate acestea însă, 75% din comerțul cross-border din Franța provine din China.

 

  • Dacă vă așteptați ca generația millenials să fie cea mai dornică să achiziționeze totul de pe Internet, ei bine, în Franța lucrurile nu stau chiar așa. Cel mai frecvent achiziționează online persoanele din categoria de vârstă 35-49 de ani.

 

  • Încă un aspect care diferențiază piața de e-commerce din Franța de cea de la noi este categoria produse achiziționate cel mai frecvent – fashion, mai exact îmbrăcămintea.

 

  • Ca și metode de plată, cele mai frecvente sunt plățile prin card de credit (34%) și plățile online (32%).

 

  • Cel mai frecvent, francezii plasează comenzi de pe desktop (70%), însă nici procentul celor care folosesc aplicațiile mobile nu este de neglijat (56%).

 

 

  • 25% dintre francezi se așteaptă ca livrarea să fie gratuită, așa că dacă vreți să vă loializați clienții trebuie să țineți cont și de acest aspect.

 

 

  • La capitolul Social Media, rețelele care aduc cele mai multe conversii sunt Youtube și Facebook (69%).

 

Pentru mai multe informații despre piața de e-commerce din Franța, mai ales dacă luați în calcul extinderea magazinului online către această piață, vă recomandăm să consultați în întregime Raportul de E-commerce 2018 realizat de către Ecommerce Foundation.

Spor la vânzări!