Vânzări record de Black Friday 2018, românii cumpără cadourile de Crăciun online, piața de Fashion depășește 5 miliarde de euro

Vânzări de 6.2 miliarde de dolari în SUA de Black Friday

Black Friday 2018 devine a doua cea mai mare zi a e-commerce-ului în istoria SUA, după ce a înregistrat vânzări de 6.2 miliarde de dolari. Black Friday este depășit la vânzări doar de Cyber Monday, care în 2017 a înregistrat tranzacții de 6.6 miliarde de dolari și se estimează că va atinge vânzări de 7.8 miliarde anul acesta. Citește pe Techcrunch.


O treime din cumpărăturile online de Black Friday s-au realizat de pe mobil

Adobe raportează o creștere a ratei de cumpărături cu smartphone-ul de Black Friday de la 29.1% (în 2017) la 33.5% anul acest. Creșterea se datorează multiplelor funcționalități mobile, a ecranelor tot mai mari și a noilor tehnologii de e-commerce care fac experiența de cumpărare pe mobil mai rapidă și mai ușoară. Citește pe Engadget.


66% din români vor cumpăra cadourile de Crăciun online

Majoritatea cadourilor românilor vor ajunge sub pomul de Crăciun de pe internet, este concluzia sondajului realizat de www.compari.ro împreună cu GKI Digital. 80% dintre românii activi pe internet vor utiliza surse online pentru a face research, iar 66% dintre ei vor face achiziții online pentru cadourile de Crăciun. 37% din respondenți au cumpărat deja cadourile în timpul campaniilor de Black Friday, în vreme ce 45% plănuiesc să facă cumpărăturile în primele săptămâni din decembrie, iar 35% înainte de Crăciun. Descoperă rezultatele sondajului pe Compari.ro.


De Crăciun 44% din tranzacțiile online se vor realiza pe mobil

Un studiu realizat de Ve Global estimează că 50% din cumpărăturile online de Black Friday și 44% din cele de Crăciun se vor finaliza pe mobil. Detalii pe Internet Retailing.


În 2018, 40% din veniturile din retailul online se înregistrează de Cyber Week

Salesforce estimează că Cyber Week – săptămâna în care au loc Black Friday și Cyber Monday – va reprezenta 40% din totalul vânzărilor de sezon, cu 8% mai mult decât în 2017. Veniturile din e-commerce vor crește cu 19% de Black Friday și cu 16% de Cyber Monday. Citește pe Forbes.


Piața de Fashion din România, estimată la peste 5 miliarde de euro în 2018

De Black Friday, Otter.ro a înregistrat vânzări de aproximativ 1 milion de euro, cu 140% mai mult decât în 2017. Tranzacțiile online reprezintă 20% din totalul de vânzări, potrivit Directorului de eCommerce Otter.ro, Cristian Movilă. Citește pe Wall-Street.ro.


Cum creezi profilele Buyer Persona pentru business-ul tău în 5 pași

Într-o lume dominată de date, este important să îți vizualizezi audiența într-un mod cât mai uman. Un profil fidel al clienților și al publicului tău țintă te va ajuta să-ți personalizezi mesajele în funcție de tipul consumatorilor vizați, dar și pentru o targetare mult mai eficientă a campaniilor în social media. Citește pe Hootsuite.


Cele 7 lecții SEO pe care Neil Patel le-a învățat de la un angajat Google

De la penalizări, la automatizări, link-uri generate de guest posts, SEO generat prin YouTube și viitorul search-ului, iată 7 sfaturi de SEO de la Neil Patel pe care le poți aplica în strategia magazinului tău online.