Reportaj GPeC: 10 ani de comerț electronic în România (Partea a II-a și a III-a)

Săptămâna trecuta publicam prima parte a reportajului video realizat de GPeC și difuzat în premieră la GPeC Summit, pe 24 Noiembrie. Astăzi vă prezentăm partea a doua și a treia din sinteza pieței de e-commerce din România.

reportaj-foto-gpec-10-ani-partea-a-doua-a-3Prezintă: 

Andrei RADU – CEO & Founder GPeC

Invitații:

Dorin Boerescu – CEO 2Parale
Cătălin Crețu – Subreginal Manager Visa Europe – România, Croația, Slovenia
Mihai Pătrașcu – CEO evoMAG
Felix Pătrășcanu – Managing Partner FAN Courier
Marius Ghenea – Președinte PC Garage
Valentin Radu – CEO Marketizator
Dan Vîrtopeanu – Managing Partner Breeze Mobile

Partea a II-a: Cât cheltuiesc românii online? Care este valoarea medie a tranzacțiilor în 2015 și cu se compară cu 2014?  În România au loc foarte multe evenimente de reduceri de tipul Black Friday; cum afectează acestea industria de e-commerce? Ce investiții au făcut companiile de curierat anul acesta și cum au evoluat curierii?

Partea a III-a: Ce se întâmplă cu rata de conversie la nivel mondial? Care sunt factorii care o pot influența? Cum arată piața de m-commerce în România în acest moment? Care sunt cele 3 probleme comune găsite la magazinele online înscrise la ‪#‎CompetitiaGPeC‬ 2015?


Primul partea a reportajului poate fi găsită aici.

Aceste materiale video au fost difuzate în premieră la GPeC Summit-ul de pe 24 Noiembrie.