Reportajul GPeC, Lesara vine în România, cât cheltuie românii pe cadouri
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau lăsați un comentariu la finalul articolului.
Vă mulțumim!
Ultima parte a reportajului GPeC
Ce se întâmplă cu rata de conversie la nivel mondial? Care sunt factorii care o pot influența? Cum arată piața de m-commerce în România în acest moment? Care sunt cele trei probleme comune găsite la magazinele online înscrise la Competiția GPeC 2015? Acestea sunt doar câteva din întrebările la care găsiți răspunsul în partea a III-a a reportajului video realizat de GPeC. Prezintă: Andrei Radu (GPeC). Invitații: Valentin RADU (Marketizator), Marius Ghenea (PC Garage) și Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile).
MobilPay micșorează comisioanele
În dorinţa de a creşte comerţul electronic în România, MobilPay a regândit grila de comisioane pentru plăţile cu cardul. Ascultând şi sfaturile partenerilor, compania Netopia a construit două variante de comisionare: comision procentual fix 0.99%+0.30 lei pe tranzacţie indiferent de volum sau valoarea acesteia; abonament lunar, în funcţie de valoarea tranzacţionată lunar. Comisionul va intra în vigoare doar după semnarea actului adiţional sau a anexei card.
Citește detalii despre noile comisioane
Potențialul trend-ului de multiscreening în comunicare
79% dintre români folosesc internetul de pe smartphone în timp ce se uită la televizor. Studiul a fost realizat în septembrie – octombrie 2015 pe un eșantion de 5.000 de utilizatori de internet din România, Cehia, Ungaria, Polonia și Rusia. La nivel local, România înregistrează un set de cifre remarcabile: puțin peste 90% dintre români declară că intră pe internet în timp ce privesc la TV. Ecranele secundare, respectiv mobilul și tableta reprezintă principalele surse de acces.
Mai multe detalii, la IQads.ro
Lesara se extinde în Europa și ajunge și în România
Lesara, magazin online de fashion și lifestyle, cu sediul în Berlin, a anunțat că se va extinde și în România, Marea Britanie, Spania, Grecia și alte țări europene. Mișcarea se produce după relansarea site-ului Lesara.com. Magazinul este deja activ în șase țări europene. Cea mai mare piață pentru Lesara este cea germană, unde magazinul generează 60% din totalul vânzărilor.
Ciți mai multe la E-Commerce News
Cât cheltuie românii pe cadouri
Un studiu realizat de GKI Digital pentru Compari.ro a concluzionat că majoritatea românilor se orientează spre magazinele online (87%) pentru a cumpăra cadouri de Crăciun şi că suma medie pe care o vor cheltui este de 570 de lei. Sondajul a fost realizat în luna octombrie, pe un eşantion de 510 persoane active pe Internet (prezente zilnic online), dintre care 58% bărbaţi şi 42% femei.
Probabil ca suma medie ar scadea considerabil daca s-ar face acest reportaj pe un numar mai mare de oameni, din toate clasele sociale. Procentul cumparaturilor din magazinele online o sa creasca, probabil, in urmatorii ani. Desi este deja suficient de mare, ecommerce-ul se dezvolta foarte rapid, precum Lesara, ca tot este prezent in articol.