Roboții din e-commerce, peste 4.000 de magazine în eMAG Marketplace, românii și problemele din comerțul online (raport)
Peste 4.000 de magazine în eMAG Marketplace
Cu 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului 2016, eMAG a anunțat că are peste 4.000 de magazine partenere în marketplace. Acestea au generat vânzări de 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an. „Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.
→ Citiți detalii pe start-up.ro
Raport: Românii nu prea se plâng dacă au probleme în comerțul online
La capitolul plângeri și rezolvarea disputelor în comerțul transfrontalier, România și Cipru se află la coada clasamentului, cu 52,5%, respectiv 52,4%, potrivit Tabloului de bord al condițiilor pentru consumatori, Ediția 2017. Media din UE este de 60,3%, iar suedezii sunt cei mai îndrăzneți, cu o rată de plângeri de 78,6%. Partea bună este că, în România, condițiile oferite consumatorilor s-au îmbunătățit semnificativ în perioada 2014-2016.
→ Citiți detalii pe TRUSTED.ro/blog
Louis Vuitton intră pe piața de e-commerce din China
Săptămâna aceasta Louis Vuitton și-a lansat un magazin online pentru piața de e-commerce din China și s-a alăturat altor branduri de lux precum Burberry, Gucci și Michael Kors. Magazinul online Louis Vuitton a fost lansat în Franța în 2005 și este disponibil și în alte 10 țări precum Marea Britanie, Germania, SUA, Canada și altele.
Roboții din e-commerce
Potrivit unui raport publicat în Wall Street Journal, machine learning-ul ajuns la un nivel ce le permite roboților să fie mai flexibili și mai eficienți. În câțiva ani împachetarea coletelor va putea fi realizată în totalitate de către roboți, iar acest lucru va duce la o scădere de 20% a costurilor unui magazin online. Amazon și alte magazine mari folosesc deja roboții în depozitele lor, dar aceștia doar colectează produsele, împachetarea coletelor fiind realizată de către angajații companiei.
→ Citiți detalii pe fortune.com