Amazon acuzată, înșelătorii din Bulgaria, m-commerce-ul românesc are viitor
Amazon, acuzată de prețuri mincinoase
Organizația non-profit Consumer Watchdog a depus o plângere împotriva companiei Amazon.com, pe care o acuză că și-a indus în eroare clienții cu prețuri mincinoase. Mai exact, Consumer Watchdog a analizat, în iunie 2017, în jur de 1.000 de produse de pe site-ul Amazon și a descoperit că brand-ul a pus prețuri de referință la aproximativ 46% dintre ele.
Amazon a transmis că studiul este „profund eronat”, iar Comisia Federală de Comerț (FCC) din SUA încă nu a venit cu un răspuns oficial.
→ Citește detalii la Ecompedia
Vrei să cumpere de la tine? Arată-le prețurile încă de la început!
O cercetare realizată în SUA, la care au participant 1.000 de clienți ai magazinelor arată că, dacă ai meniuri cu design slab, un search care nu-l ajută pe client și produse greu de găsit, 68% dintre clienți vor părăsi site-ul tău.
O treime dintre cei întrebați au spus că nu se simt stimulați să scumpere dacă prețurile nu sunt dezvăluite încă de la început, iar 27% dintre ei nu au fost încântați de faptul că trebuia să-și creeze un cont pentru a cumpăra.
→ Citește detalii la MarketingProfs
Atenție la Comanda Online EOOD!
Centrul European al Consumatorilor Romania – ECC Romania a anunțat că mai mulți clienți au fost păcăliți după ce au comandat de la unele site-uri aparținând firmei Comanda Online EOOD din Bulgaria. Un indiciu al neseriozității este faptul că în pagina de contact nu există decât un formular, un număr de telefon și o adresă de email și nimic altceva despre firmă. Comanda Online EOOD operează în România prin 5 site-uri: www.produstv.ro, www.pretulverde.ro, www.teleshoponline.ro, www.ymart.ro și www.sculestern.ro. De asemenea, aceste site-uri sunt promovate și prin Facebook și pe site-ul www.shopmania.ro. Toate site-urile sunt redactate în limba română, iar plățile sunt afișate în RON (lei).
→ Citește detalii la ECC-Romania
Românii, tot mai interesați de online shopping de pe telefonul mobil
6 din 10 români intenționează să facă achiziţii online direct de pe telefonul mobil, în următoarele 6 luni, potrivit studiului „Online shopping de pe telefonul mobil” solicitat de Blugento Romania. Studiul a fost realizat în perioada 1 – 30 iunie 2017 pe un eșantion de 2.875 de respondenți majori, din mediul urban.
Potrivit studiului, smartphone-ul a devenit indispensabil pentru aproape toți românii, 9 din 10 respondenți declarând că dețin un astfel de dispozitiv, iar dintre aceștia, peste 80% acceseză website-uri direct de pe telefoanele mobile.
Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017 continuă! Iată ce spun unii dintre participanți
Înscrierile la #ScoalaDeVaraGPeC 2017 continuă pe site-ul GPeC până în 18 august.
Horia Neagu (Digital Marketing Consultant) spune că nu este un mare fan al teambuilding-urilor, dar, la Școala de Vară GPeC, activitățile puse la punct de organizatori au fost „absolut bestiale”:
Liviu Taloi (Ecompedia.ro) vine la Școala de Vară GPeC încă de la prima ediție și a observat că foarte multe site-uri au devenit din ce în ce mai bune după eveniment:
Alexandra Retegan (Evozon) crede că Școala de Vară de E-Commerce GPeC este o idee foarte bună, doarece combini utilul cu plăcutul și ai parte de oameni noi, creativi și frumoși:
Fiecare prezentare a lui Ionuț Munteanu (Managing Partner – WebDigital) este un show de la care pleci revigorat, cu o mulțime de cunoștințe. La Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016, Ionuț a adus jocul Click Planners, o metodă inedită de a desfășura workshop-ul despre PPC marketing:
Adriana Pop (Silkweb) crede că Școala de Vară de E-Commerce GPeC este o provocare și, în același timp, o experiență foarte faină:
Cristian Ignat (Canopy) mărturisește că a apreciat la Școala de Vară de E-Commerce GPeC faptul că publicul este divers, că se poate sta de vorbă la un pahar după prezentări și cursuri și că poți găsi acolo soluții la problemele tale de e-commerce: