Școala de Vară de E-Commerce GPeC – prima zi de cursuri, 24 august 2017

Mai puțin de două săptămâni ne despart de cea de a 7-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România. Dacă nu ați aflat deja, Școala de Vară GPeC se desfășoară în perioada 23-28 august 2017, într-un peisaj superb de munte din Moeciu de Sus (zona Bran, jud. Brașov), la Family Hotel Arnica***.

De curând, am publicat pe site-ul nostru agenda completă pe zile și pe ore, iar pe parcursul a 4 episoade vom detalia aici ce îi așteaptă pe participanți în fiecare din cele 4 zile de cursuri. Nu uitați că înscrierile se încheie pe 18 august 2017, la ora 23:59, dar este foarte posibil să fim fully booked mai devreme decât termenul limită, având în vedere că mai sunt doar 4 locuri disponibile: 3 în regim Double și unul în regim Single. Grăbiți-vă dacă nu vreți să ratați!

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2017

Miercuri, 23 august 2017

Te așteptăm cu brațele deschise pentru checkin în jurul orei 16:00 la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, str. Valea Băngălească nr. 127 D, județul Brașov. Suntem convinși că aerul curat de munte, elegantul Hotel Arnica dominat de puternice influențe austriece, precum și curtea plină de verdeață și flori te vor face să te simți, din start, deconectat de la aglomerația și griul citadin.

Între orele 16:00 și 17:30 te lăsăm să te cazezi și să îți tragi un pic sufletul în urma drumului. După ce îți despachetezi bagajele și te faci comod, te așteptăm în curtea hotelului pentru a face cunoștință cu cei care îți vor fi alături timp de 5 zile.

De la ora 17:30 te invităm la un joc fun de ice-breaking prin care îi vei cunoaște și te vei împrieteni cu toți colegii, trainerii și organizatorii – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la #ScoalaDeVaraGPeC.

În jurul orei 19:00 servim cina, iar apoi stăm la povești până noaptea târziu în foișorul Family Hotel Arnica*** – spațiu dedicat exclusiv nouă și dotat cu masă de biliard, foosball, tenis de masă, air hockey.

Joi, 24 august 2017

După micul dejun, încep cursurile – câte 3 x 90 minute fiecare, zi de zi, până duminică inclusiv.

Andrei Radu CEO & Founder GPeCSeria celor 12 sesiuni va fi deschisă de Andrei Radu, Founder & CEO GPeC, cu workshop-ul intitulat „Usability & Customer Experience – Kilometrul ZERO în drumul spre succes al magazinelor online„.

Andrei va vorbi despre ultimele tendințe în UX, optimizarea principalelor pagini dintr-un magazin online, butoane și reclame cu call-to-action, funcționalități must-have – toate în așa fel încât magazinele online să aibă un site cu o fundație solidă pe care să construiască ulterior o afacere de succes. Ca de fiecare dată, Andrei se axează pe exemple concrete, chiar din site-urile participanților pentru a le ajuta să înțeleagă concret ce este bine, dar mai ales, ce și cum ar trebui îmbunătățit.

Ioana Barbu Bright Agency Scoala de Vara GPeCCel de al doilea curs va fi susținut de Ioana Barbu, Marketing Director & Managing Partner la Bright Agency, fiind intitulat „Creșterea vânzărilor și retenția clienților prin Social Media / Facebook„.

Ioana va dezvălui care este strategia de Facebook ce trebuie abordată atunci când principalul scop al magazinelor online este acela de a vinde și ce tactici pot fi aplicate care să aibă impact în creșterea ratei de conversie, cât și în fidelizarea clienților. Nu vor fi deloc neglijate principalele întrebări ale magazinelor online: frecvența însemnărilor pe Facebook, concursuri sau nu?, principalele metrici de Facebook organic, cum poate apărea mai des conținutul organic în newsfeed, video vs. poză vs. text vs. link cu preview și multe alte informații extrem de utile.

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC Horia NeaguCursurile din 24 august se vor încheia cu sesiunea lui Horia Neagu, Digital Marketing Consultant, despre „Tactici pentru Optimizare SEO„.

Horia va vorbi despre principalii factori de optimizare on-page, despre link building, despre principalii factori de ranking, dar și despre cum au evoluat tipurile de căutări sau recomandări de tool-uri pentru SEO.

După amiaza este rezervată discuțiilor 1 la 1 cu participanții și trainerii zilei, dar și activităților de team building și networking, menite să sudeze relațiile dintre colegi, devenind cea mai frumoasă comunitate din online. Iar serile sunt doar pentru distracție, zâmbete și povești spumoase la un pahar de vorbă, exact ca în sânul familiei. :)

Nu uitați: mai sunt doar câteva locuri disponibile, așadar completați formularul de înscriere cât mai curând pentru a ne fi alături la Școala de Vară de E-Commerce GPeC! Detaliile complete, agenda pe zile și pe ore, taxa de participare și înscrierile pot fi regăsite pe site-ul nostru.

–––––––––––––––––––––-

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta