Școala De Vară GPeC 2015, a doua zi: încep cursurile de e-commerce și activitățile de team building
Am pornit de dimineață cu prezentările la #ScoalaDeVaraGPeC! Astăzi avem o listă lungă de activități. În prima parte sunt workshop-urile, apoi Q&A cu trainerii și discuții 1 la 1 cu participanții, iar pe seară activități de team building, cina, networking si discuții libere cu trainerii și colegii de curs.
Găsiți mai jos informații în timp real, iar aici programul detaliat pe zile.
23:00, work hard, play hard
Da nu se doarme deloc la #ScoalaDeVaraGPeC? :)
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
Tocmai.ro & Mercador.ro finnaly together @ GPeC – Gala Premiilor eCommerce
Publicată de Bianca Grip pe Joi, 27 August 2015
https://instagram.com/p/65ODLJKa26/
18:00, a zis cineva team building?
Team building la #ScoalaDeVaraGPeC, echipa verde
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
Team building la #ScoalaDeVaraGPeC
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153656813569047&set=a.10151215830664047.510422.713519046&type=1&theater
16:00, săriți cu întrebări
Sesiunea de Q&A cu trainerii și discuțiile 1 la 1 cu participanții de la #ScoalaDeVaraGPeC se țin afară, în aer curat….
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
https://www.facebook.com/raluca.radu.georgescu/posts/10206213269584543
Ce ați găsit bun de citi în recomandările de lectură de la Books Express și GPeC? Câteva din cărțile de aici de la…
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
Unii se relaxează, alții lucrează, iar cei care vin la #ScoalaDeVaraGPeC lucrează și se relaxează în același timp. :)
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
https://instagram.com/p/649oU0qa3t/
https://instagram.com/p/64PFWGDTpA/
13:00, ultimul workshop de astăzi
Alin Vlad, Director Online Sales & Marketing Heimdal Security, susține o prezentare denumită “Cum sa creezi o strategie de inbound marketing cu buget redus”. Despre ce ne-a vorbit Alin:
- Cum poate Content Marketing sa faca diferenta pentru magazinul tau online?
- Sfaturi practice si putin costisitoare pentru a maximiza beneficiile marketingului prin continut: email list building hacks; bune practici in blogging-ul pentru e-commerce; influencer marketing
- Studii de caz si exemple concrete
– Exemplul Cookie Jar, cum a pornit această afacere de la un simplu blog făcut cu pasiune
– Creează conținut premium. De exemplu, e-book-uri de calitate
– Blogul de companie trebuie să aducă ceva diferit. Toate companiile au blog. Al tău ce are diferit față de blogul concurenței?
– Pe blog la Heimdal îi întrebăm mereu pe clienți ce vor să citească pe blogul nostru. Este foarte important să asculți de client și să-i oferi conținutul pe care îl dorește.
– De reținut: No bullshit content. Există foarte mult conținut care nu oferă niciun fel de informație
– E o diferență uriașă între blogger și content marketer. Cei care fac content marketing fac conținut pentru a dezvolta o afacere.
Conținut de calitate → schema de monetizare → afacere profitabilă
– Noi am avut nevoie de 8 luni pentru a ridica blogul heimdalsecurity.com/blog. Strategia de content marketing este construită cu multă răbdare.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153656428824047&set=a.10151215830664047.510422.713519046&type=1&theater
#scoaladevaragpec Alin Vlad despre Blog Post Checklist
Publicată de Liviu Taloi pe Joi, 27 August 2015
Suntem la ultimul workshop de astăzi de la #ScoalaDeVaraGPeC. Alin Vlad, Director Online Sales & Marketing Heimdal…
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
11:00, a început al doilea workshop
Horia Neagu, Digital Marketing Consultant, susține o prezentare numită “Ajutor, Google nu mă place! Arta seducției în SEO”
- Cum reușești să îl convingi pe Google să te scoată în oraș
- Cum îl faci pe Google să se gândească numai la tine
- Secretul unei relații de durată cu Google
– 40% abandonează un site dacă se încarcă mai greu de 3 secunde. Fiecare secundă de delay duce la o scădere de 7% a ratei de conversie (studiu KISSmetrics).
– Nu îl putem impresiona pe Google decât dacă ne ocupăm de aceste aspecte tehnice: înlăturarea link-urilor nefuncționale cu ajutorul Screaming Frog, înlocuirea redirect-urilor 302 cu 301, atenție la top heavy penalty, instalarea codului de Google Analytics, crearea unei pagini customizate pentru erori 404, cu opțiuni de navigare.
– Este foarte important să știi pe ce cuvinte cheie vrei să faci SEO. Mulți clienți vin și spun vreau să fiu pe prima pagina pe Google, dar nu știu pe ce cuvinte cheie. Poți începe cercetarea spionând concurența, folosind Google Keyword Planner, UberSuggest.org și Moz pentru ranking difficulty.
– La capitolul link building: este indicat să existe link-uri și între pagini de produs și categorii, pentru a distribui link juice către pagini cu prioritate de ranking.
09:00: Începe prima zi de workshop-uri
Dan Virtopeanu, Managing Partner BreezeMobile, are primul workshop de la ora 09.00: “Optimizeaza-ti magazinul online pentru mobile! Live Tweaks si exemple practice din randul magazinelor participante la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015”.
– Până la finalul anului penetrarea smartphone-ului în România va depăși 50%.
– Mobile commerce sales growth by region
China – 249.30%
Europe – 70.70%
Latin America – 59.80%
United States – 36.00%
– Site-ul este mult mai ușor de actualizat în comparație cu o aplicație de mobil.
– O mare parte din utilizatorii nu știu să folosească QR codurile
– Verifică cum merge site-ul mobile tău pe o rețea 3G, nu pe Wi-Fi. Diferența de viteză este foarte mare, iar un site de dimensiuni mari se va încărca foarte greu.
– Recomandarea mea este ca un site pentru mobil sa fie de cel mult 500kb. În schimb, am găsit site-uri mobil de e-commerce care arată bine și au 100-200 kb.
– După partea teoretică, Dan Virtopeanu a început să analizeze site-urile de mobile ale magazinelor online și să ofere sfaturi pentru cei prezenți în sală.
– Găsești aici un interviu video cu Dan Virtopeanu
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206210278429766&set=a.3573119240507.2151517.1048817152&type=1
Dan Virtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile, a deschis seria de workshop-uri de la #ScoalaDeVaraGPeC 2015:…
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Miercuri, 26 August 2015
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=865090206919682&set=a.292247580870617.63921.100002561312197&type=1&theater
#scoaladevaragpec cu Dan Virtopeanu la comandă – optimizează-ti magazinul online pentru mobile!
Publicată de Liviu Taloi pe Joi, 27 August 2015
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206210341751349&set=a.3573119240507.2151517.1048817152&type=1
Horia Neagu, Digital Marketing Consultant, susține o prezentare numită “Ajutor, Google nu mă place! Arta seducției în…
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015
https://instagram.com/p/632LZ1Ka1t/
06:00, cine se trezește dimineață pune prima poză pe Instagram :)
Mai multe poze din ziua a doua găsiți pe pagina de Facebook GPeC!
A doua zi de #ScoalaDeVaraGPeC are de toate: workshop-uri cu Dan Virtopeanu (Breeze Mobile), Horia Neagu și Alin Vlad…
Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 27 August 2015