Școala de Vară, cardul la bine și la greu, reclamele video Google
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului.
Vă mulțumim!
Școala de Vară GPeC 2015, în plină desfășurare
La Moeciu de Sus, tocmai a luat startul Școala de Vară GPeC 2015, un mix unic în România de cursuri, distracție și teambuilding. Până în 31 august, cei mai buni traineri le vor vorbi participanților despre subiecte actuale din e-commerce. În afara cursurilor, participanții vor avea parte de exerciții, voie bună și networking.
Fiți la curent cu desfășurarea Școlii de Vară pe pagina de Facebook
Nu puneți bariere cardului!
Plățile electronice aduc numeroase avantaje atât consumatorilor, cât și afacerilor, dar ce se întâmplă atunci când sunt impuse anumite taxe din partea băncilor? În anumite țări, încă sunt impuse măsuri care pot descuraja plata cu cardul: comisioanele pe alocuri mari din SUA, comisioane interbancare în Australia, taxe mari în Spania etc.
Citiți la Cayman Financial Review despre aceste impuneri
Card-ul în România, o poveste romanțată
Preistoria plăţilor cu cardul în România ar putea fi considerat anul 2004, când, în ultimele zile ale lunii februarie, se înregistrau primele tranzacţii. În 2014, piaţa plăţilor cu cardul pe Internet s-a ridicat la 337 milioane de euro, în timp ce întreaga piaţă a depăşit 1 mld. – 1,1 mld. de euro.
Citiți la Wall-Street.ro povestea acestui instrument de plată în țara noastră
E-commerce-ul: mai rapid, mai comod, mai prietenos
Iată câteva motive pentru care clienții preferă comerțul electronic: nu sunt cozi la casele de marcat, plata se face rapid și fără a aștepta disponibilitatea aparatului de procesare a plății prin card, produsele au un preț mai bun, este mai distractiv. Acestea sunt câteva dintre constatările unui studiu realizat de Epson.
Capital.ro are toate detaliile studiului
Google testează reclamele video
Google este ultimul dintre giganții media online care testează acest tip de reclame. Bing și Yahoo au început deja să propage reclamele video printre rezultatele căutărilor. Și Twitter și Facebook cochetează cu reclamele sub formă de clipuri. Este posibil ca viitoarele reclame de la Google să fie găzduite de Youtube.