Școala De Vară GPeC 2015, a treia zi: workshop-uri cu Iulian Pădurariu, Bianca Dăncilă și Silviu Toma

Școala de Vară de E-commerce GPeC  2015 continuă. Social media feed aici și programul detaliat pe zile aici.

DSC_2386_edit

  • 13:00 – 14:30, IULIAN PADURARIU, Consultant Marketing The Marks, Workshop: “De la magazin online la activism civic… ;)”

– Pe scurt: cum captăm și cum folosim puterea comunităților pentru a genera valoare de business

– Gamification, un set de tehnici prin care ții userii din ce în ce mai implicați.

– Activismul de care vorbește Iulian face referire la puterea cumulată a unor membri dintr-o comunicate.

– Plecăm de la afirmația: Discount-urile sunt folosite de loseri pentru a atrage alți loseri.

– Despre mintea umană, regula lui 7 (conform căreia nu putem stoca mai mult de 7 mărci de bere)

– Această regulă se poate aplică și pentru anumite piețe. Primele 7 afaceri împart cea mai mare parte din piață.

– Un preț mic nu creează valoare în această piață

IMG_7331_edit

– Iulian a menționat și experimentul #nuponta. Mai multe detalii în această prezentare sau în acest clip de pe YouTube.

IMG_7338_edit

– Despre cele 4 tipuri de FUN. Unul foarte important.

IMG_7336_edit


Silviu Toma Scoala De Vara GPeC 2015 FOTO

  • 11:00 – 12:30, SILVIU TOMA, Associate Partner MicroAnalytics, Workshop “Analytics insights pentru luarea deciziilor de business”

– teritoriul digital analytics: aproape fara limite
– de ce sa obtii mai putine date si nu mai multe
– metodele aplicabile in stiintele naturii pot fi replicate cand avem date pe care sa lucram
– legatura dintre banii, date si decizii

– Workshop-ul plecă de la întrebări care să răspundă la aspecte simple.

– Un caz dezbătut: 10 comenzi

  • Last click: FB 1, AdWords 5, Afiliați 4
  • First click: FB 7, AdWords 2, Afiliați 1

– Silviu a explicat ce înseamnă last click și first click și cum funcționează acestea.

– Tool prezentat WASP. Mai multe despre cookier-uri vom afla de la Bogdan Manolea, TRUSTED.ro, la un workshop care va avea loc mâine.

Google Tag Manager vă permite să faceți tracking-ul link-urilor. A explicat detaliat cum se instalează și ce face. Silviu a recomandat ca acest tool să fie setat de un programator și doar ulterior să fie urmărit de persoana responsabilă


 

DSC_2258_edit

  • 9:00 – 10:30, BIANCA DANCILA, Founder & Managing Director GripAds, Workshop “Planul si strategia de marketing online: cum sa iti cresti vanzarile”

– O găsiți pe Bianca și aici: www.facebook.com/biancadancila

– Trendul este următorul: marele magazine offline să se mute în online. Cu asta ne ocupăm noi la GripADs, agenție de marketin online: strategie, planificare, implementare.

– Un lucru funny pe care l-am văzut în ultima perioadă: afaceri online se promovează offline.

– No downtime. Când am început Tocmai.ro în 2009 ne-am propus să atingem acest obiectiv.

– Lecții „de viață” de la clienți: (1) Ajutor! Am nevoie de marketing; (2) Marketing = gratuit

– Vanzare Offline vs. Vanzare Online

  • Asemănări: preț, customer experience, rapoarte despre client, relații cu clientul
  • Diferențe: nu pot proba, testa produsul; nu ai contact cu clienții

vanzare_offline_vs_vanzare_online

– The Internet Markething Tree

the internet marketing tree


Retrospectivă: