Școala de Vară GPeC 2018: How to socialize. For brands. Cu Marian Hurducaș

Marian Hurducaș, Necktie Agency, la Școala de Vară GPeC 2018Marketing-ul și PR-ul sunt meserii care se fac de către oameni pentru oameni. Brand-urile pot empatiza, pot ajuta, pot educa, iar în final pot aduna în jurul lor comunități care le susțin necondiționat. Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency, vine pentru a doua oară la Școala de Vară GPeC să te învețe cum să comunici direct cu clienții tăi, în așa fel încât să-i transformi în ambasadorii brand-ului tău.

„How to socialize. For brands” este mai mult decât o introducere în Customer Care. Cursul te va învăța cum să comunici eficient cu oamenii: cum produci conținut multimedia, cum abordezi clienții pe un ton empatic și prietenos, evitând jargonul instituțional și limbajul de lemn.

Marian constată cu regret că, la noi, Client Service-ul este încă un concept abstract, deși de peste 10 ani receptorul poate oricând să devină emițător. Cu Marian ai întâlnire pe 25 august la un workshop interactiv, unde veți discuta concret pe situațiile reale cu care te confrunți în activitatea cotidiană.

„Voi lua la scărmănat conturile de social media ale fiecărui business ori proiect și voi arăta ce e bine sau ce poate fi îmbunătăți. Cred că acest mod de abordare este cel mai bun când vine vorba de eficientizarea procesului de învățare. În mare, vor și vom învăța unii de la alții, pentru că atât greșelile cât și lucrurile bune pe care le voi izola, le voi expune în fața tuturor.”

Din cei 10 ani în care a trecut prin toate formatele de radio, Marian Hurducaș și-a petrecut ultimii trei ani la Radio România Cluj ca editor și crainic în departamentul de Știri. De cel puțin șase ani se preocupă de mediul digital, în care a coordonat sau comunicat evenimente precum TIFF și a lucrat cu brand-uri naționale din poziția de manager de comunicare. În urmă cu patru ani a pus bazele Necktie Agency, specializată în comunicare digitală și producție de content, al cărui manager este în prezent.

La Școala de Vară GPeC 2018, participanții sunt așteptați în fiecare zi, de dimineață până la prânz, la un total de 12 workshop-uri x 90 minute fiecare. Asta înseamnă 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu:

Growth Hacking Strategies in E-Commerce (Valentin Radu, CEO Omniconvert)

Google Analytics (Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia)

Online Marketing (Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)

User Experience & Conversion Rate Optimization (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)

Business Strategy, Mangement & Investment (Sergiu Neguț, Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania)

Google Ads (Dragoș Smeu, General Manager Mavericks)

Ultimate SEO Tips & Tricks (Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF)

Content Marketing in E-Commerce (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital)

Social Media Presence for E-Commerce (Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency)

Delivery Options for Growth (Roxana Magopeț, Marketing Manager FAN Courier)

Legal To Do’s in E-Commerce (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)

Wrapping Up (sesiune practică) – What You Learned and can Apply Immediately

Trainerii Scolii de Vara de E-Commerce GPeC - cei mai buni specialisti practicieni din online

Înscrierile s-au încheiat, toate locurile s-au ocupat. Vă mulțumim că ne sunteți alături an de an!

Ne vedem săptămâna viitoare la a 8-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de Cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România. Consultă agenda pe zile și pe ore!


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin