Știrile săptămânii: 2Parale e gata de Black Friday, concilierea dintre magazine și clienți, DOMO dispare de pe stradă

E-commerceIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro  sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


2Parale a pus ban pe ban pentru Black Friday

2paralePartenerul nostru tradițional, 2Parale, a anunțat că a investit 25.000 de euro în organizarea evenimentului de reduceri fenomenale Black Friday. Compania estimează o creștere de 30% în vânzările online generate prin platforma de afiliere. Investiția a mers către: upgrade-ul infrastructurii, dezvoltarea unei platforme de informare și educare pentru advertiseri și afiliați, organizarea unui eveniment care a adunat peste 150 de participanți etc.

Detalii sunt la Business Review


Te-ai supărat cu clientul? Iată cum te poți împăca!

logo trustedColegii de la TRUSTED.ro vin cu unele explicații despre recent adoptata OG 38/2015 privind pașii care trebuie urmați în cazul unei neînțelegeri dintre un magazin online și un client. Noua reglementare vrea să aducă mai multe oportunități de rezolvare a problemelor dintre un magazin și clienții săi persoane fizice, în afara celor clasice. Noua lege pornește de la un principiu important: primul pas în rezolvarea unei probleme trebuie să fie făcut în relația dintre cele două părți – magazin și client.

Citiți toate explicațiile pe blog-ul TRUSTED


Românii vor mai multe televizoare

Millward BrownAnul acesta, de Black Friday, cele mai multe liste de cumpărături vor avea, în medie, între 2 și 3 produse, fiind în creștere, comparativ cu 2014, potrivit unei cercetări realizate de Millward Brown România. Pe această listă se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (40% dintre respondenți), electrocasnicele mici (39%) – cum ar fi aspiratoarele, mixerele sau roboții de bucătărie, și telefoanele mobile (22%). Mașinile de spălat și frigiderele sunt următoarele două categorii de produse prezente în preferințele românilor.

Am scris pe blog-ul GPeC mai multe despre acest lucru


DOMO nu va mai fi pe stradă

DomoRetailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, va închide toate magazinele fizice pentru a ră­mâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din pia­ţă. O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani. Magazinul va opera de acum încolo numai online.

Mediafax are unele detalii


 

Plata în rate online

RatePayCompania RatePAY GmbH din Germania se ocupă de implementarea unui sistem de plată în rate pentru magazinele online. În studiul pe care-l puteți regăsi la link-ul de mai jos, se arată că magazinele online și-ar putea mări vânzările și satisfacția la cumpărare prin integrarea unui astfel de sistem de plată în rate. În plus, valoarea medie a coșului și a ratei de conversie a crescut în ultimul timp pentru mai mult de jumătate dintre comercianții studiați.

Citiți despre studiu la The Paypers