Româncele experte cumpără online, afilierea crește neîncetat, mirosul cafelei pe Internet

Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Toate informațiile sunt din România, semn că e-commerce-ul la noi se tot dezvoltă. Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau lăsați un comentariu la finalul articolului. Vă mulțumim!


 

Româncele experte ne domină

compariCumpărătorii online din Bulgaria sunt 58% femei și 42% bărbați, iar cei din Ungaria 51% femei și 49% bărbați, conform studiului Compari.ro realizat la începutul lui 2015. Studiul despre România a fost realizat pe un eșantion de 900 de persoane, cel din Bulgaria pe 700 de persoane, iar cel din Ungaria pe 2.000 de persoane.

Citiți textul integral la Agerpres și vedeți graficul la FB – TRUSTED


 

Cel mai fashionist magazin online

originalsÎn cadrul evenimentului „Fashionable by Google”, care a închis o serie de webminarii e-commerce, magazinul Originals.ro a fost premiat la două categorii: „Cel mai bun magazin online fashion” și „Cea mai bună utilizare a instrumentelor de promovare Google”. Jurizarea s-a făcut pe baza a 120 de criterii.

Citiți textul integral pe blog-ul Originals


 

Delazero + Spectrum Brands = love

delazero_spectrumCompania românească Delazero încheie un parteneriat important cu Spectrum Brands, responsabil de aducerea brandurilor Remington și Russell Hobbs pe piața din România. În noua formulă, cei doi parteneri vor asigura gestionarea celor două magazine online, care existau deja pe piața de comerț electronic și erau deținute și gestionate de către Delazero, Remington și Russell Hobbs.

Citiți textul integral pe blog-ul nostru


 

Cele 2Parale se tot înmulțesc

2paraleCompania de afiliere 2Parale a înregistrat o creștere de 35% a cifrei de afaceri corespunzătoare primului trimestru din 2015, față de perioada similară a anului trecut. La finalul lunii martie, cifra de afaceri 2Parale se ridică la 2,15 milioane de lei.

Citiți textul integral la Wall-street.ro


 

Mirosul de Nespresso se răspîndește online

nespressoÎn iunie, Nespresso va lansa versiunea românească a site-ului său de e-commerce și linia de asistență pentru clienți, dar și primul boutique, în Calea Dorobanților. Românii vor putea comanda online cafea Grand Cru, mașini de cafea și accesorii și vor putea apela la linia telefonică de asistență în limba română.

Citiți textul integral la Balkans.com