Neil Patel și alți 15 experți prezic tendințele din 2015 în e-commerce-ul mondial

O echipă de 16 experți recunoscuți la nivel mondial răspunde la o întrebare simplă: care este cea mai importantă tendință în comerțul electronic în 2015?

Neil PatelNeil Patel, cel cu care vă veți întâlni la GPeC Summit (11-12-13 mai, București), spune că în acest an se va dezvolta funcționalitatea de a vedea cum arată pe tine hainele înainte de a le cumpăra online. De exemplu, se vor dezvolta site-urile care te lasă să încarci o fotografie cu tine, pentru a vedea cum îți stă cu acei ochelari sau acele haine.

Dave HuckabayDave Huckabay de la www.sonicsonline.com crede că vor fi trei lucruri importante: dominarea continuă a nișelor de către Amazon; tendința lui Google de a recompensa brand-urile mari oferindu-le ranking bun; site-urile B2B vor profita mai mult de social media.

Jaimy SzymanskiJaimy Szymanski de la www.altimetergroup.com consideră că 2015 va fi anul în care retailerii vor pune mobilul pe primul loc. Experiențele se vor focaliza pe date despre consumatori și analize predictive, specifice fiecărui dispozitiv folosit.

Terry LinTerry Lin de la www.buildmyonlinestore.com mizează pe Instagram și este de părere că, în 2015, acest canal va fi tot mai folosit de brand-uri. Acum consumatorii pot personaliza fluxul de notificări din Instagram și de aceea este nevoie de finețe și inventivitate din partea brand-urilor.

Andrew YouderianAndrew Youderian de la www.ecommercefuel.com spune că tot mai multe companii vor încerca să transforme experiența de cumpărare într-una amuzantă, unică, plăcută, pentru a se diferenția față de alte brand-uri. Deci, un marketing light, apropiat de client.

Citiți și părerile celorlalți experți mondiali despre tendințele anului 2015 în e-commerce, la The Genie Lab.