Amazon valorează 1.000 miliarde de dolari, Answear.ro estimează cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, Dacia are magazin online nou

Amazon atinge cota de 1000 miliarde dolariAmazon, cotată la 1.000 de miliarde de dolari

Amazon a devenit a doua companie americană care a atins o valoare de piață de 1.000 de miliarde de dolari, după Apple. Acțiunile companiei au atins 2050,50 de dolari în dimineața de 4 septembrie, propulsând-o la o valoare totală de 1.000 de miliarde de dolari.

Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, are o valoare estimată cât Bill Gates și Warren E. Buffett la un loc. Cum a reușit compania fondată în 1994 ca retailer online de cărți să atingă o capitalizare de peste 1.000 de miliarde?

→ Citește la New York Times 


Creștere de 80% pentru Answear.roVânzările cresc cu 80% pentru Answear.ro

Answear.ro raportează o creștere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al 2018, YoY. Lansat în România la finele lui 2015, retailerul polonez de fashion online a câștigat până în prezent o cotă de piață de 6,7% datorită strategiei de a oferi servicii mai bune și o selecție de branduri internaționale cât mai variate.

Answear.ro se pregătește acum pentru campania de Black Friday din noiembrie, când anunță oferte foarte bune pentru clienții lor.

→ Citește la Revista Biz 


Online groceries appComenzile online pentru produse alimentare, tendință de creștere

Până în 2019, 1 din 5 adulți va comanda alimente perisabile printr-o aplicație. eMarketer estimează că numărul persoanelor din SUA care comandă alimente cel puțin o dată pe lună cu o aplicație va crește cu 49,6% YoY, și va ajunge până la 18 milioane de adulți în 2018.

Achiziția Whole Foods de către Amazon a împins lanțurile de produse alimentare precum Walmart și Kroger să investească mai mult în livrarea de produse alimentare.

→ Citește la CNBC 


GFK logoEuropa codașă la vânzările online de bunuri tehnice

Europa se luptă să câștige teren la nivel mondial pe piața vânzărilor online de echipamente tehnice, potrivit unui studiu GFK. În prima jumătate din 2018, comerțul electronic a reprezentat o treime din valoarea totală a bunurilor tehnice de consum vândute la nivel global, însă în Europa cota online este mult mai mică.

În 18 țări din Europa, cota medie online este în prezent de 25%. Acest lucru se datorează faptului că nu toate categoriile de produse sunt la fel de populare atunci când vine vorba de cumpărarea online.

→ Citește la Ecommerce News 


Dacia lansează magazin onlineDacia și-a lansat magazin online

Dacia a lansat o platformă online prin care clienții pot comanda, la preț promoțional, orice model gata configurat existent în stoc. La cumpărare, clientul achită o taxă de 500 de euro cu cardul, considerat avans pentru rezervarea modelului.

→ Citește la Profit.ro