Amazon creează alte locuri de muncă în România, Instagram introduce facilități financiare, la GPeC Live am vorbit despre GDPR

Echipa Amazon din București va lucra la dezvoltarea de produse

Amazon, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, a deschis oficial biroul din București. Spațiul de aici va cuprinde echipele de Alexa și Amazon Web Services (AWS). Amazon are o prezență de 13 ani în România, primul centru fiind deschis în Iași. În toți acești ani, compania a investit peste 100 de milioane de euro în țara noastră și a creat peste 1.000 de locuri de muncă. Deschiderea centrului de dezvoltare Amazon din București creează 650 de noi locuri de muncă. Compania caută specialiști în lingvistică și ingineri software pentru biroul din Capitală.

Potrivit reprezentanților companiei, biroul și echipa din București vor fi extrem de importante pentru dezvoltarea regională a companiei. Totodată, echipa de Alexa din România va permite și lucrul remote.

Citește la Start-up.ro


Instagram și-a lansat propriul sistem de plăți pentru rezervări de servicii

Fără să anunțe oficial, Instagram a început să testeze o facilitate prin care utilizatorii pot rezerva servicii direct din cadrul aplicației. Instagram oferă acum unui număr limitat de utilizatori o facilitate nativă de plăți electronice. Prin intermediul acesteia, utilizatorii își pot înregistra cardul și, folosind un cod de securitate, pot face cumpărături fără a părăsi aplicația. Noua facilitate le permite utilizatorilor să rezerve servicii oferite de partenerii Instagram, precum mese la restaurant sau locuri la cinematograf, iar pe viitor prin intermediul acestui serviciu vor fi vândute și alte tipuri de servicii și produse.

Facebook a început să-și arate intențiile pentru zona de comerț electronic nativ încă din 2013, când a lansat un serviciu de plăți prin intermediul aplicației de chat Messenger, aflat încă în teste.

Citește la Profit.ro


Irina Scarlat, fost manager Uber, va ocupa poziția de Country Manager Revolut în România

Revolut, compania fintech care a devenit recent ”unicorn” după obținerea unei runde de investiții Serie C în valoare de 250 de milioane de dolari, a recrutat-o pe Irina Scarlat, ex-Lead Marketing Manager Uber, să conducă operațiunile locale.  Irina Scarlat are peste şapte ani de experienţă în tehnologie, marketing şi managementul proiectelor şi al echipelor. În ultimii doi ani, a condus echipa de marketing a companiei Uber în România, a definit strategia la nivel local şi s-a implicat activ în diferite iniţiative strategice la nivel regional. Printre realizările sale se numără lansarea a trei oraşe noi, creşterea numărului de utilizatori de peste zece ori şi dezvoltarea echipei de marketing de la zero.

Înainte de Uber, Irina a fost Chief Marketing Officer (CMO) al TechHub Bucharest, spaţiu de co-working şi punct de întâlnire al comunităţii profesioniştilor în tehnologie din Bucureşti.

> Vrei să încerci Revolut? Deschide-ți un cont gratuit și instalează-ți aplicația!

Citește la Capital.ro


GPEC LIVE Am aflat de la Bogdan Manolea despre GDPR în e-commerce și încrederea în magazinele online

A doua ediție a emisiunii GPeC Live, difuzate de două ori pe lună pe pagina de Facebook GPeC, l-a avut ca invitat pe Bogdan Manolea (co-Fondator TRUSTED.ro). În discuția cu Andrei Radu (CEO GPeC), acesta a vorbit despre:

  • GDPR pentru magazinele online;
  • cele mai importante aspecte legislative în e-commerce;
  • bune practici în comerțul electronic mondial;
  • cum se câștigă și se menține încrederea clienților în magazinul tău online.

De asemenea, Bogdan a vorbit pe scurt despre audit-ul GDPR pe care-l vor primi magazinele online care se înscriu în Competiția GPeC.

Iată mai jos înregistrarea video a emisiunii. Citiți și răspunsurile la întrebările utilizatorilor.

GPeC-LIVE

GDPR pentru magazinele online

Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 10 Mai 2018


9 motive să-ți înscrii magazinul online în competiția GPeC

GPeC - cel mai important eveniment de e-commerce si cea mai mare comunitate a magazinelor onlineIntrăm pe ultima sută de metri înainte de GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai și, implicit, Competiția Magazinelor Online GPeC. Ca să fim și mai specifici: vorbim de câteva luni bune de lucru intens, aplicat pe business-ul și website-ul fiecărui magazin online care se înscrie în competiție. Obiectivul e simplu: creștem vânzările online prin optimizări, research, raportare și implementare și îți oferim sprijinul necesar ca să crești și după ce se încheie programul.

Poate ai apucat să citești deja ce înseamnă competiția GPeC pe website-ul nostru. Pentru un refresh, am selectat 9 motive pentru care nu ar trebui să mai amâni înscrierea în competiție pentru că iată ce ai putea să pierzi. Citește-le pe acest blog.

+ Vezi un video animat cu explicații despre competiție:

Avantajele participării în Competiția Magazinelor Online GPeC

De 13 ani ajutăm magazinele online să se dezvolte și să vândă mai mult. Înscrie-ți și tu magazinul online în #CompetițiaGPeC și ai parte de un audit complet de website care te va ajuta să înțelegi concret ce trebuie să faci ca să crești rata de conversie. Detalii: https://www.gpec.ro/avantajele-participarii/

Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 10 Mai 2018