15 Trenduri în Digital Marketing despre care vorbim cu specialiștii pe 29-30-31 Mai la GPeC SUMMIT

Adăugat de pe 15 Mai 2018, 0 comentarii
Cuvinte cheie: , ,

Nu putem ști mereu ce ne rezervă viitorul, însă ceea ce putem ști sunt Trendurile în Digital Marketing în 2018.

Pe 29-30-31 Mai ne dăm întâlnire la GPeC SUMMIT cu cei mai buni specialiști în E-Commerce & Marketing Online, ca să aflăm ultimele noutăți din e-commerce-ul global, dar și cel local, ce mai funcționează și ce nu în Online Marketing și care sunt așii din mânecile celor mai apreciați influenceri. Știm că nu vrei să ratezi cel mai important eveniment de E-commerce din România și Europa Centrală și de Est, așa că dacă nu ai deja un bilet, să știi că acestea sunt ultimele zile în care îți poți lua ticket-ul spre 32 de ore de conținut premium marca GPeC!

Trenduri în SEO

1. Mai mult conținut de calitate. Pentru un magazin online, blogul este mai mult decât  un alt canal de comunicare. Pentru a avea succes, un articol trebuie să pornească de la o idee originală (lui Google îi place conținutul proaspăt!), să spună o poveste (degeaba alegi un subiect interesant dacă nu reușești să menții atenția cititorului până la final), să fie pe limba utilizatorului (adică să folosești cuvinte-cheie) și, neapărat, să fie și aspectuos, adică bine formatat! Ultimele găselnițe de care trebuie să ții cont le afli chiar la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai.

2. Fragmente recomandate (Featured Snippets). Poziția „zero” în pagina de rezultate cu siguranță este tentantă, însă, înainte de a face această investiție, trebuie să te oprești și să te gândești: merită să dedici timp și resurse unui beneficiu pe care Google ți-l poate lua oricând?

3. Căutarea vocală – „next big thing” după mobile. Momentan, acest trend este încă la început, însă până în 2020 îl vom vedea „în acțiune” în strategiile multora dintre marii jucători din e-commerce. Și, așa cum a trebuit să ne optimizăm conținutul pentru mobile, va trebui să procedăm la fel și pentru căutarea prin voce.

4. Optimizarea titlurilor paginilor și a conținutului. Odată cu lansarea Rank Brain, numărul cuvintelor-cheie pe care le folosești devine irelevant. În schimb, contează modul în care utilizatorii interacționează cu conținutul (deci e musai ca acesta să fie de calitate!). Va trebui să aplici principii CRO astfel încât să menții atenția utilizatorilor mai mult timp (timpul pe care utilizatorul îl petrece pe site-ul tău este un factor de ranking) și să îi convertești mai ușor.

5. Mobile first Google index. Una dintre cele mai drastice schimbări pe care Google a făcut-o în ultima perioadă – rezultatele vor fi afișate pe baza conținutului din varianta mobile a site-ului (chiar și atunci când căutarea a fost făcută de pe desktop).

Mai multe trenduri în SEO vom afla de la Aleyda Solis, Founder Orainti și Consultant SEO Internațional, la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai.

Trenduri în PPC

1. Pentru a fi competitiv în fața Facebook, Google investește în targetarea bazată pe comportament (behavioural targeting). Deja au fost lansate „audiențe similare” (adică un fel de lookalikes și targetare demografică) și „intenții personalizate” (custom intent); în perioada următoare vom vedea mai multe astfel de update-uri pentru Search și Display și aflăm la GPeC cum să ne pregătim pentru ele.

2. Focus mai mare pe machine learning și inteligența artificială. Pentru mulți specialiști PPC, poate este de neconceput să lase un cont „pe pilot automat”. Însă algoritmii evoluează, iar în momentul de față este recomandat măcar să testezi ce task-uri pot fi automatizate (smart bidding, ad testing, audiences/targeting etc.), pentru a înțelege mai bine cum va influența evoluția tehnologiei rolul specialiștilor.

Despre machine learning și inteligență artificială ne va vorbi și Jim Sterne, Chairman Digital Analytics Association, la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai.

3. Segmentare granulară folosind targetarea audiențelor Google. Opțiunile de targetare se vor extinde, ceea ce va ne permite o segmentare mai amănunțită, comunicarea prin mesaje personalizate și targetarea bazată pe intenție și comportament. Ne vom putea schimba unghiul de abordare pentru că de acum vom putea targeta persoane, nu doar cuvinte-cheie.

4. Google Attribution a fost lansat, în variantă beta, în 2017 și schimbă modul în care administrăm conturile, pentru că de acum avem acces la mai multă informație. De asemenea, acest update permite specialiștilor PPC o planificare mai eficientă a bugetului (cine nu-și dorește să investească mai inteligent?). Cei mai buni specialiști în marketing online, cu expertiză în e-commerce, urcă pe scena GPeC pe 29-30-31 Mai și ne împărtășesc experiența lor, așa că verifică agenda și vezi ce prezentări nu ar trebui să ratezi.

Trenduri în Content Marketing

1. Research, research, research. Marketerii trebuie să înțeleagă că „data-driven content este la putere acum! Research-ul propriu, combinat cu un unghi de abordare diferit pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor este noua rețetă pentru o strategie de content marketing eficientă.

2. Promovarea pe Social Media devine dificilă. Imaginile statice au din ce în ce mai puțin efect, spre deosebire de video. Iar cum costurile și durata de execuție pentru un video (chiar și unul de câteva zeci de secunde) sunt mult mai mari, marketerii trebuie să își regândească strategia de content marketing. Una dintre posibilele soluții ar fi să nu mai irosească bugete mari pe producerea de conținut și să reinvestească în promovarea conținutului produs. Less really is more!

3. Video ca nou canal de marketing. Producerea de conținut video nu este o noutate, însă, cel puțin momentan, rămâne o strategie folosită de prea puține magazine online. Video-urile funcționează foarte bine în special când sunt combinate cu blogging-ul. Poți transforma conținutul unui articol într-un video pe care să îl integrezi într-o pagină cu mult trafic, ceea ce te va ajuta să-ți crești rapid ranking-ul pe YouTube. La schimb vei primi mai mult trafic organic, ceea ce te va ajuta să crești și ranking-ul pentru acea pagină. Win-win!

Mai multe sfaturi pentru strategii de Content Marketing eficiente în 2018 aflăm de la Jeff Bullas, #1 Global Content Marketing Influencer, la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai. Cu siguranță nu vrei să-i ratezi prezentarea, așa că dacă nu ai deja un bilet, ia-ți acum!

Trenduri în Social Media Marketing

1. Nu mai e cool să ne lăudăm pe Facebook. Însă e foarte cool dacă ne laudă alții. Social media devine un mediu înghesuit, ceea ce înseamnă că marketerii trebuie să adopte o abordare mai personală. Poveștile și experiențele proprii funcționează foarte bine!

2. Instagram Stories. Conform TechCrunch, diferența dintre Snapchat și Instagram Stories constă în aproximativ 100 de milioane de utilizatori lunari. Deci, în loc să investești într-o nouă platformă, concentrează-te pe a înțelege cum poți profita la maxim de platforma pe care, probabil, o folosești deja.

3. Messenger Marketing. Atât marii jucători cât și afacerile mici se concentrează pe platformele de sine stătătoare. Ținând cont de evoluția AI în ceea ce privește chat boții și asistenții vocali, platformele de mesagerie (și în special Facebook Messenger) pot deveni ingredientul perfect pentru creșterea ratei de conversie.

Trendurile în Digital Marketing în 2018 nu mai sunt o noutate, însă studiile de caz, exemplele concrete și detaliile din culise pe care le vor dezvălui speakerii noștri la GPeC Summit sunt cu siguranță de neratat.  Hai la GPeC SUMMIT pe 29-30-31 Mai: te așteptăm cu o nouă ediție legendară și know-how premium doar de la cei mai buni specialiști în E-Commerce & Marketing Online!


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: Bringo, Credius, DWF, GLS, New Black, RTB House

Partener media principal: ecomTEAM

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin, UrbanDiva

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Business Review, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii