9 motive să-ți înscrii magazinul online în competiția GPeC și să primești un audit complet al website-ului tău

Intrăm pe ultima sută de metri înainte de GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai și, implicit, Competiția Magazinelor Online GPeC. Ca să fim și mai specifici: vorbim de câteva luni bune de lucru intens, aplicat pe business-ul și website-ul fiecărui magazin online care se înscrie în competiție. Obiectivul e simplu: creștem vânzările online prin optimizări, research, raportare și implementare și îți oferim sprijinul necesar ca să crești și după ce se încheie programul.

Poate ai apucat să citești deja ce înseamnă competiția GPeC pe website-ul nostru. Pentru un refresh, am selectat 9 motive pentru care nu ar trebui să mai amâni înscrierea în competiție pentru că iată ce ai putea să pierzi:

1. Afli cum te impactează ultimele modificări Google. Știm deja că Google își modifică constant algoritmul, iar prin constant, ne referim la cam de 500-600 de ori pe an. Da, ai citit bine. Deși multe dintre schimbări sunt minore, din când în când intervin și schimbări majore, ceea ce înseamnă că, peste noapte, te poți trezi că îți pierzi poziția din top. Te ajutăm să fii up-to-date cu ajutorul experților care îți vor analiza website-ul prin prisma a peste 200 de criterii.

via GIPHY

 

2. Afli ce tehnici SEO nu mai funcționează la fel de bine și anul acesta. Odată cu actualizarea algoritmului Google, dar și cu evoluția tehnologiei, trendurile SEO se schimbă și ele. Anul trecut vorbeam de mobile, video și voice search, anul acesta dezvăluim noile trenduri la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai. Iar Mihai Vînătoru îți va spune în cadrul întâlnirilor 1 la 1 ce trebuie să îmbunătățești din punct de vedere SEO la magazinul tău online. 

via GIPHY

 

3. Identifici conținutul site-ului care nu mai este de actualitate. Un audit complet, făcut ca la carte, îți poate arăta ce pagini nu mai sunt accesate de utilizatori și astfel poți determina produsele care nu mai sunt de interes. Identifici problemele, înțelegi motivele, afli cum implementezi soluțiile – totul în cadrul întâlnirilor consultative pe care le organizăm în timpul celor 6 luni de competiție.

via GIPHY

 

4. Înțelegi de ce motoarele de căutare preferă conținutul fresh. Se știe că Google preferă site-urile actualizate constant. Primești tot felul de recomandări, bazate pe anii de experiență ai juraților GPeC care au contribuit de-a lungul timpului la creșterea a zeci de magazine online. De data aceasta, va fi rândul tău.

via GIPHY

 

5. Te asiguri că site-ul tău funcționează optim pe toate tipurile de dispozitive și în toate browserele. Un magazin online performant nu își dezamăgește niciodată clienții. Un audit complet îți poate arăta dacă site-ul tău funcționează la cote maxime pentru toți utilizatorii, cum stai cu timpul de încărcare, dacă ești mobile first. Cu alte cuvinte, te asiguri că oferi o experiență de navigare impecabilă, indiferent de mediu. 

via GIPHY

 

6. Poți depista eventualele erori, reglementări pe care nu le respecți și alte lucruri care îți pot afecta credibilitatea. Nimănui nu-i place să piardă clienți. Însă, în cele mai multe situații, îi pierzi sau nu reușești să ajungi la ei din cauza lipsei de încredere. În cadrul competiției GPeC, analizăm toate aspectele legislative de care un magazin online TREBUIE să țină cont, GDPR și seturi de bune practici la nivel internațional. Detalii despre tot pachetul legislativ poți găsi în pagina competiției magazinelor online GPeC.

via GIPHY

 

7. Poți vedea care sunt site-urile care redirecționează trafic către site-ul tău și poți identifica link-urile toxice. Avem experți în Google Analytics care te vor ajuta să înțelegi mai bine de unde îți vin lead-urile de calitate, care sunt clienții pe care nu vrei să îi pierzi și către ce canale să îți direcționezi bugetele de marketing. 

via GIPHY

 

8. Customer journey pe înțelesul tuturor. Un audit complet înseamnă și o analiză detaliată a călătoriei clienților tăi pe website-ul tău: cât de ușor găsesc și achiziționează produsele preferate, unde se împiedică, de ce renunță, ce poți simplifica în fluxul de navigare. Vei lucra alături de experți în User Experience și Usability ca să înțelegi cum să faci lucrurile simple pentru clienții tăi.

via GIPHY

 

9. Afli trucuri ca să vinzi mai mult. O imagine face cât o mie de cuvinte, iar un video cât zece mii. Îți spunem care sunt ultimele trenduri, cum îți poți optimiza imaginile de produs ca să vinzi mai mult, ce poți face la capitolul search ca să faci recomandări mai bune clienților și multe alte sfaturi pe care juriul competiției GPeC le va împărtăși cu tine. 

via GIPHY

 

Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției Magazinelor Online GPeC 2018 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online:

  • Usability
  • Design
  • Customer Experience
  • SEO
  • Securitate
  • Mobile
  • Social Media
  • Aspecte Juridice
  • E-Mail Marketing
  • Calitatea Serviciilor magazinului
  • Loializarea Clienților.

 

Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de evaluare. Concret, vei avea o radiografie absolută a website-ului tău și vei ști ce și cum trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru varianta de Mobile a site-ului, cât și pentru Desktop.

Vezi toate beneficiile pe care le primești și înscrie-te în Competiția Magazinelor Online GPeC! Profită ACUM de ultimele ore ale ofertei #EarlyBird!

 


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: Bringo, Credius, DWF, GLS, New Black, RTB House

Partener media principal: ecomTEAM

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin, UrbanDiva

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Business Review, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta