Cum a fost ZIUA 4 la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2017

Școala de Vară GPeC se desfășoară în perioada 23-28 august 2017, într-un peisaj superb de munte din Moeciu de Sus (zona Bran, jud. Brașov), la Family Hotel Arnica***.

În 27 august, participanții au asistat la cursuri despre KPIs în comerțul electronic și servicii noi de curierat pentru magazinele online. Iată cele mai importante idei și sfaturi:

Cele mai importante idei și scurte clipuri video de la #ScoalaDeVaraGPeC:

CURS “KPI’S PENTRU UN BUSINESS DE SUCCES ȘI IMPACTUL CUSTOMER LIFETIME VALUE ÎN E-COMMERCE“
Lucia Ciucă, Managing Director Quantum Data Science

Cum calculăm CLV (Customer Lifetime Value):(Average Order Value) x (Number of Repeat Sales) x (Average Retention Time in Months or Years) x Average Profit Margin

▷Cum putem crește valoarea medie a comenzii (AOV): prag pentru transport gratuit, finanțare pentru produsele mai  scumpe.

▷Cum putem crește frecvența de cumpărare: e-mail marketing relevant, retargetare.

▷Tema pentru acasă:

● Descoperă cu adevărat cine sunt clienții tăi cei mai valoroși!

● Află cum poți avea mai mulți clienți de calitate

● Nu uita să continui să construiești relația cu actualii clienți


CURS “NOI SERVICII LOGISTICE ÎN SPRIJINUL MAGAZINELOR ONLINE, TREND-URI ȘI REZULTATE + Q&A SESSION DESPRE CE E BINE ȘI CE E RĂU ÎN RELAȚIA MAGAZINELOR ONLINE CU SERVICIILE DE CURIERAT”
Roxana Magopeț – Marketing & PR Manager FAN Courier

Collect point este o opțiune de livrare a produselor comandate online, în magazinele de proximitate PayPoint Colet Expres

eBox va fi lansat până în octombrie; este o opțiune de livrare a produselor comandate online, în lockere amplasate în locații cu acces 24/7. Cum funcționează:

● Clienții magazinelor online au posibilitatea de a alege magazinele PayPoint sau lockerele eBOX că puncte de livrare, direct din website-urile partenere care au integrată această opțiune de livrare.

● Produsele sunt preluate de agenții FAN Courier de la partenerii de e-commerce, urmând ca, a două zi lucrătoare, să fie predate în magazinele PayPoint sau lockerele eBOX alese de clienți.

● Imediat ce coletele sunt disponibile în magazine, clienții primesc notificări (e-mail și SMS) ce conțin codurile unice de colectare (PIN) și alte informații necesare pentru ridicarea coletelor.

● Clientul își ridică expediția (comandă online) din magazinul sau lockerul selectat, în ziua și la ora la care dorește.

▷Durata medie de implementare pentru un magazin mic-mediu este de 2-4 săptămâni.

▷Limita de ramburs (500 de lei) pentru livrarea la Collect Point este temporară. 85% din totalul expedițiilor cu ramburs din FAN Courier sunt sub 500 de lei; 12-13% sunt în intervalul 500-1.000 de lei.

▷Când se atinge capacitatea de stocare a unui magazin/locker, locația nu mai apare ca fiind disponibilă în combo list. Reapare când se (mai) eliberează.

▷Ce urmează:

● Drop-off: retur magazine online și expediții normale.

● Integrarea unei soluții de plată.

● Mărirea rețelei: > 500 magazine pentru Collect Point și 40 lockere eBOX.

● Nu reușim să angajăm destui curieri; angajații pleacă foarte repede; vrem să facem școală de curierat, mergem în centrele de plasament și facem curs de curierat și de șofat cu cei care împlinesc 18 ani.


După-amiaza a fost rezervată prezentării rezultatelor exercițiului practic din 26 august.


GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier.

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta