Showroom de la Emag, PayPoint Colet Expres de la FAN Courier, Opinii de Încredere TRUSTED a făcut 1 an
eMAG a deschis al doilea showroom din București, în Galeriile Titan
eMAG deschide al doilea showroom din București, în cadrul Galeriilor Titan. Noul showroom este primul pe care eMAG îl deschide în acest an, iar extinderea va continua și în țară. Noul showroom va fi deservit de 70 de angajați și va avea în stoc peste 10.000 de produse. eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângași. În prezent, retailerul deține magazine proprii în orașele: Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Timișoara, Iași, Ploiești și Cluj-Napoca.
PayPoint Colet Expres de la FAN Courier
Serviciul PayPoint Colet Expres presupune livrarea de colete de dimensiuni medii în magazinele partenere PayPoint selectate, prin serviciul Collect Point de la FAN Courier, de unde consumatorii îşi pot ridica produsele comandate la o oră potrivită programului lor. În prezent, sunt disponibile 160 de magazine PayPoint Colet Expres în București și Ilfov, aceasta fiind cea mai extinsă rețea de livrare colete în puncte fixe din Capitală şi împrejurimi. Numărul magazinelor partenere care oferă acest serviciu este în continuă creştere, iar în viitorul apropiat va avea loc extinderea în toată țara.
Citiți detalii la Businesscover.ro
Serviciul Opinii de Încredere by TRUSTED.ro a împlinit un an
În luna martie 2016, a fost lansat serviciul de feedback OPINII DE ÎNCREDERE realizat de TRUSTED.ro , în parteneriat cu InboxTarget. După un an de activitate și peste 27.000 de opinii de la clienții reali ai magazinelor online, principalele statistici sunt: nota medie a magazinelor online este 9,18; nota medie pentru serviciile de livrare este 8,91. Dacă vrei să instalezi sistemul Opinii de Încredere pentru magazinul tău online, înscrie-te acum în Competiția GPeC 2017 la un preț special până pe 31 martie 2017! Primești pachetul TRUSTED.ro, audit complet la site-ului din partea juriului GPeC, bilete la GPeC Summit și multe alte avantaje.
Citiți detalii și vedeți infograficul la TRUSTED.ro
Poșta Română revigorează cărțile poștale cu ajutorul Internetului
Poșta Română a lansat un nou serviciu care permite clienților să trimită cărți poștale personalizate direct de pe telefonul mobil sau de pe calculator, fără a mai fi nevoie să se prezinte în oficiile poștale. Cu tarife cuprinse între 3,80 și 18,90 lei, plata serviciului se va face online.
Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secțiunea MyPostcard: pentru a trimite o carte poștală personalizată, expeditorul va încărca fotografia preferată, va scrie textul dorit și va completa datele sale și ale destinatarului.
Shoptagr, asistentul virtual de shopping
Shoptagr le oferă cumpărătorilor online asistență bazată pe inteligența artficială. Acest plugin care există și în variantă pentru mobil le permite clienților să salveze produse în timp ce se „plimbă” prin peste 1.000 de magazine online. Algoritmii de tip machine learning creează analize predictive care-i ajută pe cumpărători să ia decizii mai bune înainte de a cumpăra – alegerea prețului bun, folosirea unui cupon de reducere, localizarea celui mai bun site pentru produsul sau produsele respectite ș.a.m.d. Shoptagr face aceste lucruri folosind date în timp real culese din milioane de puncte, dar și cu ajutorul științelor comportamentale.
Citiți detalii la Forbes.com