Plata cu cardul la livrare, clipurile video aduc vânzări, românii cumpără de pe mobil


FAN Courier, prima companie de curierat din România care acceptă plata cu cardul la livrare în sistem multi-banking

FAN Courier este prima companie de curierat din România care introduce plata cu cardul la livrare în sistem multi-banking. Începând de săptămâna aceasta, curierii FAN oferă clienților, persoane fizice sau juridice, opțiunea de a achita contravaloarea transportului, folosind un card emis de una dintre băncile active în România, plata electronică a rambursului urmând să fie implementată în perioada imediat următoare.

Detalii pe blog-ul GPeC


Pe social media, cumpărăm influențați de clipuri video

90% dintre utilizatorii rețelelor de socializare sunt influențați să cumpere un anumit produs după ce văd un clip video relevant despre acesta, a descoperit studiul „The Influence of Influencers”, citat de mediapost.com. Cercetarea a fost efectuată de către gen.video (platformă de maketing pentru influenceri) și Geometry Global, pe un eșantion de peste 1.000 de respondenți, cărora le-au fost puse întrebări și le-au fost analizate reacțiile faciale la diferite tipuri de clipuri video postate de influenceri online, pe Instagram, Snapchat și Facebook.

Detalii la Ecompedia


Amazon Prime Day, Black Friday-ul gigantului online american

Prime Day din 11 iulie promite o mulțime de reduceri la o mulțime de produse, timp de 30 de ore. Discount-urile sunt disponibile numai pentru membrii programului Amazon Prime. Este un efort uriaș al giantului de e-commerce de a-i converti pe clienții obișnuiți în clienți ai programului Prime. Noile abonamente la Prime au beneficiat de o reducere de 30 de lire până în 3 iulie, ceea ce a însemnat un preț de 59 de lire pe an, pentru o perioadă limitată.

Detalii la The Telegraph (și un fișier PDF cu instrucțiuni)


La Cluj Business Days, despre comunicarea actuală în e-commerce

Raluca Radu (ANSWEAR & GPeC) a vorbit la Business Days Cluj despre comunicarea în era digitalului, despre e-commerce și automatizare.

Cele mai importante idei:

  • sunt 11,2 milioane de români pe Internet, rată de penetrare 58%; dar țările din jur au peste 70% și se observă o creștere mare pe segmente vârstă avansate;
  • ca reprezentanți de brand, suntem la concurență cu poze cu pisici drăguțe, fotografii cu domnișoare cu „botic”; clientul e plictisit de mesaje;
  • trebuie să mă împrietenesc cu roboții, cu Google (adică să „traduc” bine site-ul pentru algortimul lui), trebuie să fiu relevant mereu;
  • azi se comunică tot mai scurt, fotografiile au tot mai mult reach și reacții, la fel la videoclipurile.

→ Un fragment din prezentarea Ralucăi Radu:

Raluca Radu la Business Days

Raluca Radu, ANSWEAR & GPeC – Gala Premiilor eCommerce, a vorbit la Business Days Cluj despre comunicarea în era digital, e-commerce și automatizare.

Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Miercuri, 5 Iulie 2017


Cercetare: Românii cumpără cu telefonul, cu laptop-ul, cu orice dispozitiv

Conform noului raport lansat de E-Commerce Europe, în anul 2016:
➠ 79% dintre utilizatorii de Internet din Ro au cumpărat online folosind smartphone-ul;
➠ 2,05 miliarde de euro s-au încasat din vânzările online în România;
➠ 91% au cumpărat online cu mobilul, în Turcia;
➠ 87% dintre britanici au făcut cumpărături online;

Mai multe statistici:

Conform noului raport lansat de E-Commerce Europe, în anul 2016:➠ 79% dintre utilizatorii de Internet din Ro au…

Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Marţi, 4 Iulie 2017

Consultați raportul general și unele rapoarte pe țări, pe scurt. Rapoartele complete pot fi achiziționate tot de acolo.