FAN Courier merge în Ungaria, Amazon lansează Part Finder, JD.com se extinde în Europa

FAN Courier se extinde în Ungaria

”Strategia noastră include şi dezvoltarea în regiune, datorită milioanelor de români care muncesc în străinătate şi a companiilor străine care desfăşoară activităţi în România. Suntem deja prezenţi în Bulgaria şi vom deschide din toamnă un punct de lucru cu spaţiu de depozitare în Ungaria”, spun reprezentanţii FAN Courier.

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a depăşit pragul de 131 milioane euro, în creştere cu 13,2% peste rezultatele anului precedent. ”Bugetul pentru 2018 a fost construit luând în calcul tot două scenarii: pesimist, pentru care ne pregătim inclusiv de o eventuală stagnare şi scenariul realist-prudent, în care anticipăm o creştere de 10%”.

→ Citește la Capital.ro


Amazon lansează funcția Part Finder

Retailerul a lansat o funcție prin care un utilizator poate îndrepta camera telefonului spre un obiect, îl poate scana, măsura și poate fi ulterior direcționat către catalogul său de produse, de unde poate achiziționa un obiect similar. Astfel, consumatorii pot achiziționa obiecte pe care în mod normal nu ar ști în mod normal de unde să le cumpere.

Funcția este capabilă să identifice deocamdată 100 de tipuri de obiecte, adică vreo câteva mii de produse consumabile. Tehnologia a fost dezvoltată de Partpic, o companie cumpărată de Amazon în 2016.

→ Citește la Techcrunch


Plata cu telefonul mobil este în ascensiune

Cătălin Crețu, country manager la Visa România, se așteaptă la o proliferare a ofertelor venite din partea băncilor în ceea ce privește plățile cu mobilul. În acest moment, peste 80% dintre terminalele POS sunt contactless, “deci avem unde plăti cu telefonul mobil”. Prin urmare, “băncile trebuie să vină cu noi oferte astfel încât plata cu telefonul mobil să devină nouă rutină.”, a explicat Crețu.

“Anticipăm că din ce în ce mai multe bănci vor lansa plata cu telefonul mobil, pentru că aceasta este direcția în care ne îndreptăm. Ideea este să construiești nu doar un produs, ci un întreg ecosistem, astfel încât să poți să faci plăți cu mobilul dar și transferuri între clienți ai unor bănci diferite. Aici avem soluții rapide prin care transferul de bani poate fi efectuat aproape instantaneu, pe care dorim să le introducem”.

→ Citește la Nocash.info


JD.com vrea să se extindă în Europa

Compania chinezească JD.com intenţionează să se extindă în Europa şi să-şi finalizeze strategia în acest sens până la sfârşitul anului, a declarat Richard Liu, CEO.

Al doilea mare business de e-commerce al Chinei vrea de asemenea să deschidă o reprezentanţă în Germania până la sfârşitul anului.

Potrivit lui Liu, compania ar putea lua în calcul şi achiziţii pentru a o ajuta să pătrundă pe piaţa europeană.

→ Citește la Ziarul Financiar


H&M testează livrarea în aceeași zi

Retailerul de modă H&M experimentează livrarea în aceeași zi. În prezent, această metodă de livrare este testată doar în Berlin, dar șansele sunt ca serviciul să fie lansat și în alte orașe din alte țări, dacă programul-pilot va avea succes.

Această metodă de livrare rapidă se aplică numai comenzilor primite înainte de ora 10:00. Aceste comenzi vor fi apoi livrate între orele 7 și 10 seara în aceeași zi. Taxa de livrare este de 5,99 euro.

→ Citește la E-Commerce News