GPeC Summit se apropie, românii nu cumpără rechizite online, comerț vocal de la Argos
Pe 12-13 noiembrie ne vedem la GPeC SUMMIT
Le-ați așteptat. Le avem. Iată-le: 12 și 13 noiembrie sunt datele când ne (re)vedem la GPeC SUMMIT!
În mai puțin de două luni ne întâlnim în București la o ediție de toamnă fabuloasă #CraftedToInspire. Și asta nu doar pentru că sărbătorim 13 ani de existență GPeC, cât și 13 ani de când comunitatea românească din e-commerce crește și tot crește împreună cu noi.
În plus, pe 13 noiembrie avem a 13-a ediție a Galei Premiilor E-Commerce, care sigur va fi cu noroc pentru cei mai buni jucători de pe piață.
→ Detalii despre înscriere și primii speakeri confirmați, în curând pe site-ul GPeC.
Shopping-ul online în Marea Britanie e în creștere
În Marea Britanie, cumpărăturile online au crescut cu 9% YoY. Raportul anual întocmit de Royal Mail Group arată că britanicii realizează 87% din cumpărăturile lor online, iar valoarea medie a coșului de cumpărături online este de £34. În ceea ce privește datele demografice, bărbații cheltuiesc online mai mult decât femeile, iar una din 5 persoane a achiziționat un produs sub influența social media.
→ Citește la Cross Border Magazine
3,3% dintre români cumpără rechizite online
Săptămâna asta a început școala, dar părinții nu s-au înghesuit să cumpere online rechizitele copiilor. Potrivit studiului citat de Profit.ro, doar 3,3% dintre români au cumpărat online rechizite. Peste 57% dintre cei chestionați au spus că alocă un buget între 100 și 300 de lei pentru cumpărăturile de început de an școlar.
→ Citește la Profit.ro
Experiența clientului este esențială pentru fidelizare
50% din participanții la un studiu realizat de Ipsos & Medallia afirmă că optează pentru un anume brand în funcție de experiența personală. 20% au spus că decizia le este influențată de părerile persoanelor apropiate. Opiniile din online ale altor consumatori se regăsesc și ele în topul influențării deciziei de cumpărare, cu o proporție de 9%.
→ Citește la TRUSTED.ro
Argos lansează o aplicație care permite comerțul vocal
Retailerul britanic Argos a lansat un serviciu prin care cumpărătorii pot rezerva vocal produse în magazinele lor. Serviciul Voice Shop se poate folosi prin intermediul Google Assistant pe smartphone, sau pe un difuzor inteligent, pentru a comanda produse pe care le pot ridica în aceeași zi din magazinele fizice.
→ Citește la Internet Retailing