GPeC Trainings vine la Cluj, s-a lansat Profit TV, românii cumpără online de pe plajă
GPeC Trainings vine la Cluj-Napoca
A doua ediție GPeC Trainings, seria de cursuri premium intensive de E-Commerce și Marketing Online, vine la Cluj-Napoca pe 17-18-19 octombrie. În cele 3 zile, 6 traineri, experți români din industrie, vor asigura 18 ore de conținut practic, cu studii de caz și exerciții care să ajute cursanții să-și dezvolte concret afacerea online.
Cursurile acoperă aspectele esențiale pentru creșterea magazinului online, de la User Experience, Marketing, SEO, legislație etc., și continuă cu discuții informale și sfaturi practice din experiența trainerilor, în pauzele de cafea și la cină.
→ Pentru detalii, agendă și înscrieri, intră la GPeC.ro
S-a lansat canalul de business Profit TV
Profit TV, singurul canal de business autohton, s-a lansat în grilele de programe Digi și UPC. Canalul este dedicat oamenilor de afaceri din România și se vrea o platformă de informare, educație economică și soluții antreprenoriale.
Postul face parte din grupul Clever Media Network, care mai deține posturile LookSport, LookPlus și AgroTV.
→ Citește la Profit.ro
Peste 5.000 de comercianți români vând produse pe eBay
Peste 5.000 de comercianți români au vândut în jur de 192.000 de produse pe eBay în ultimele 7 luni ale anului. 98% dintre români vând pe platformă cross-border, putând să-și listeze produsele pe 8 piețe în care e prezent eBay.
Platforma reunește 175 de milioane de cumpărători în 190 de piețe și a înregistrat venituri de 2,6 miliarde USD în al doilea trimestru al anului. Aproape 130.000 de români au cumpărat ceva de pe eBay în ultimul an.
→ Citește la ECOMpedia
eMAG, vânzări record pe litoral în vara 2018
Românii au comandat vara aceasta peste 30.000 de produse de la eMAG, cu livrare rapidă pe litoral. Serviciile de livrare rapidă au generat o creștere de 40% a numărului de comenzi plasate, față de vara 2017.
Comenzile plasate până la prânz au fost livrate în aceeași zi, iar cele plasate până la miezul nopții s-au livrat a doua zi, în intervalul orar ales de client. Printre produsele cele mai comandate au fost articolele pentru copii, accesoriile pentru plajă și produsele electro-IT.
→ Citește la Start-up.ro
Magazine online în top 100 branduri românești
Pentru al doilea an consecutiv, Borsec primește titlul de campion al celor mai puternice branduri românești, într-un clasament realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locurile 2 și 3 se află Gerovital, respectiv Dorna.
eMAG urcă o poziție față de anul trecut până pe locul 6. Primele 10 poziții denotă coerență și stabilitate în vârf. Schimbările vin din zona categoriei de băuturi alcoolice, unde mărcile românești au reușit să se facă remarcate și să avanseze în top.
→ Citește la Ziare.com