Praktiker intră în mediul online, Sistem mai simplu de TVA pentru magazinele online, Alimentara virtuală
Praktiker intră în mediul online
Magazinul de bricolaj a dat drumul la cumpărăturile online și a listat primele 5.000 de produse pe site. În schimb, oferta din magazinele Praktiker cuprinde peste 40.000 de produse, dar acestea vor ajunge treptat și în magazinul virtual. În primele zile de la lansare, coșul mediu de cumpărături din online a fost de 850 lei, mai mare ca cel din magazinele fizice, scrie profit.ro.
Sistem mai simplu de TVA pentru magazinele online
TRUSTED.ro scrie despre propunerea Comisiei Europene de a face viaţa magazinelor online din UE mai uşoară. În planul de acțiune publicat, CE anunță că dorește să armonizeze regulile de TVA şi să elimine obstacolele din calea comerţului electronic intra-european. Ce obstacole a identificat Ecommerce Europe și de ce este necesară o astfel de acțiune, textul integral în limba engleză al propunerii CE și alte detalii găsiți pe blogul TRUSTED.ro.
Crește B2C e-commerce în Europa de Est (raport)
Potrivit raportului yStats.com, piața de e-commerce din Europa de Est a înregistrat o creștere de două cifre în anul 2015 și este cea de-a patra piață din lume, după America de Nord, Europa de Vest și Asia. Sys-con.com scrie despre acest raport și menționează că o tendință foarte interesantă în România, Grecia și Ungaria ține de popularitatea comparatoarelor de prețuri din online.
Raportul complet poate fi descărcat de aici pentru suma de 1950 EURO. Are 159 de pagini, iar capitolul 9 este doar despre piața de e-commerce din România (foto – ce conține acest capitol).
Alimentara devine virtuală în 2016
Unata si Environics Research au realizat un studiu cu un eșantion de 500 de amatori de cumpărături online, pentru a înțelege cât de dispuși sunt aceștia să cumpere alimente online în anul 2016. Printre concluziile studiului: interesul pentru eGrocery se va dubla în 2016 și generația X (persoanelor născute în intervalul aproximativ 1965–1982), bărbații și persoanele cu copii sunt cei mai interesați de achiziția de alimente online. Mai multe detalii pe Ecompedia.ro.
Tinerii cumpără din ce în ce mai mult de pe mobil
Utilizatorii tineri folosesc telefonul mobil pentru cumpărături și browsing, iar numărul acestora crește de la an la an. Într-un raport realizat de serviciul de email marketing Bronto Software se arată că 64% dintre americani folosesc telefonul pentru cumpărături online. În plus, utilizatorii sub 44 de ani văd dispozitivul mobil ca un instrument care îi ajută să cumpere sau să afle informații despre produse, scrie InternetRetailer.com.
Acestea sunt cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!
Ne vedem la GPeC Summit pe 25-26-27 Mai 2016!
Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internationali – toti experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autoritați in E-Commerce si Digital Marketing: Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association), Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate), David Darmanin (Founder Hotjar), Karl Gilis (Co-Founder AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL), Brian Dean(Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko), Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere) și Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD). Alături de speakerii internaționali vor urca pe scena GPeC Summit cei mai buni specialiști din Romania.
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai.
Ideea este foarte buna, asteptam si alte super-hyper-mall-uri sa-si faca aparitia in online