Brand-uri puternice, cum se văd companiile, câte tablete au românii
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului.
Vă mulțumim!
Și magazinele online au brand-uri puternice!
În clasamentul celor mai puternice branduri din România, conform revistei Biz, se află și câteva magazine online foarte cunoscute. eMAG, DEDEMAN, FAN Courier, MOBEXPERT și multe alte companii importante în piața de e-commerce se regăsesc în topul 100. De exemplu, eMag este o surpriză plăcută în top, primul din categoria de retail care reuşeşte să se detaşeze. Marca a avut o creştere sănătoasă şi constantă de la an la an, anul acesta fiind considerat „noul mall online”.
Întregul top, la Revistabiz.ro
Companiile românești în cuvinte
Au fost publicate rezultatele finale ale studiului RoWords pentru 2015 – 2016. Este primul studiu realizat vreodată în România cu privire la felul în care se descriu în cuvinte firmele românești. Au fost scanate peste 10 milioane de pagini de prezentare; au fost identificate peste 100.000 de cuvinte folosite; au fost scanate zeci de mii de site-uri de companii. Studiul este o radiografie și despre comerțul electronic din țara noastră, care vorbește despre identitatea companiilor implicate și încrederea cumpărătorilor în site-uri.
Consultați rezultatele studiului
Citește eticheta, nu cumpăra ieftin!
Câteva sfaturi de la șeful ANPC, oferite într-o apariție publică: citiți eticheta produsului cu atenție (produsele vândute online trebuie să fie însoțite de TOATE informațiile de pe eticheta fizică); dacă un produs al unui brand de top are un preț mic, este un semn că ar putea fi contrafăcut; dacă facem cumpărături din mediul online trebuie să citim cu atenție și comentariile. De altfel, standardele Trusted.ro includ reglementările legale în vigoare privind comerțul la distanță.
O tabletă de trei ori pe zi
În 36% dintre gospodăriile din România există cel puţin o tabletă, în 73% dintre gospodării există cel puţin un smartphone, iar 55% deţin laptopuri, arată un studiu realizat de ANCOM, pe un eșantion de 1.549 de persoane. Numărul mare de dispozitive mobile din țară atrage și o creștere a comerțului electronic pe mobil. Momentan nu sunt date centralizate despre vânzările online efectuate pe tablete și telefoane inteligente, în schimb la nivel global creșterea este de 33% de la un an la altul pe piața de m-commerce.
Detalii găsiți pe blog-ul nostru
Omnichannel = online/offline
Media Galaxy își schimbă abordarea afacerii. Lanțul de magazine a anunțat că, prin platforma „Experiența completă online și offline”, Media Galaxy răspunde prompt și relevant nevoilor consumatorului modern și se pozitionează ca „arhitect” al experienței omnichannel. Este primul retailer care poate susține acest tip de abordare, susținut de rețeaua extinsă de magazine fizice de dimensiuni mari și de magazinul online mediagalaxy.ro, cu o gamă extinsă de produse.