Clienții online vor livrare rapidă gratuită | Returul produselor defecte devine gratuit prin lege | Cifra de afaceri FAN Courier în creștere cu 15%
91% din cumpărătorii online așteaptă livrarea rapidă gratuită a produselor
În vreme ce piața globală de e-commerce crește, nevoile și așteptările clienților cresc și se diversifică și ele. Potrivit studiului Pitney Bowes, 91% dintre utilizatori abandonează coșul de cumpărături dacă magazinul nu oferă livrare rapidă gratuită. 61% dintre clienți au avut experiențe neplăcute la cumpărături online în 2017 și au așteptări mari în ceea ce privește experiența post-cumpărare (retur, rambursarea banilor etc.). Rezultatele studiului, în detaliu, pe GPeC Blog.
FAN Courier înregistrează cifre de afaceri cu 15% mai mari YoY
Primele 9 luni ale anului au adus celui mai mare player de pe piața de curierat din România o creștere cu 15% a cifrei de afacere. Principalul motor de creștere al industriei de curierat rămâne comerțul electronic. Adrian Mihai, co-fondator FAN Courier, spune că 35-40% din cifra de afaceri este datorată magazinelor online, iar Black Friday a dublat volumul coletelor de expediat. Citește în Ziarul Financiar.
Proiect de lege: retur gratuit și termen nou de garanție pentru produsele schimbate
Parlamentul a adoptat un proiect de lege prin care comercianții sunt obligați să suporte toate cheltuielile de transport pentru un produs cumpărat defect și returnat de către client. În plus, produsul care înlocuiește articolul defect va beneficia de un nou termen de garanție de 2 ani, începând cu data preschimbării. Citește detalii la Profit.ro.
PayPal înregistrează plăți mobile record de Black Friday & Cyber Monday
PayPal raportează plăți mobile de peste $1 miliard cu ocazia Black Friday și Cyber Monday. Plățile mobile au crescut anul acesta cu 42% față de Black Friday 2017. La nivel global, în perioada dintre Ziua Recunoștinței și Cyber Monday, PayPal a procesat peste $25.000 pe secundă, din care $11.000 pe secundă în tranzacții de pe mobil. Citește la TechCrunch.
Decathlon România plănuiește să deschidă puncte Click & Collect în București
Vânzările online ale Decathlon România au crescut cu peste 50% în ultimii doi ani, generând în prezent 3,7% din cifra totală de afaceri. În 2019 se estimează că 6-7% din cifra de afaceri va fi generată de online, iar compania plănuiește să plaseze puncte Click and Collect sau mici magazine în puncte strategice din București, de unde clienții să-și poată ridica produsele comandate online. Citește continuarea în Ziarul Financiar.
Românii sunt campioni în UE la cumpărături de haine online
Potrivit ultimului raport Eurostat, 75% dintre români au cumpărat în 2017 haine și articole sportive online, depășind piețe mature precum Marea Britanie, Suedia, Danemarca și Germania. Datele sunt surprinzătoare, în condițiile în care piața de e-commerce din România este încă slab dezvoltată și doar 23% din populația cu acces la internet a cumpărat măcar o dată online. Citește în Ziarul Financiar.