Tesco extinde Click and Collect, se apropie GPeC 2017, Snapchat s-a listat la Bursă

Tesco își extinde serviciul „click and collect” în aceeași zi

Tesco shopClienții care comandă înainte de ora 9 dimineața își pot prelua cumpărăturile începând de la amiază. Astfel, Tesco extinde serviciul care înainte consta în a comanda înainte de ora 13, pentru a ridica pachetul începând cu ora 16. Serviciul va fi disponibil în mai mult de 300 de magazine din Marea Britanie, de luni până sâmbătă. Mișcarea vine după ce s-a constatat că tot mai mulți clienți folosesc această metodă de shopping. În ultimul an, numărul celor care au folosit serviciul a crescut cu 20%, iar aprox. 10% dintre clienți își ridică în aceeași zi comanda.

Citiți mai mult la Internet Retailing


15 martie – ziua celor care cumpără conștient

consumeZiua Mondială a Drepturilor Consumatorilor a fost marcată în 15 martie. Această zi a fost stabilită în anul 1985 de către Organizaţia Naţiunilor Unite. În fiecare an, Organizația Mondială a Consumatorilor stabilește o temă pentru anul următor, în vederea atragerii atenției autorităților și marilor operatori economici asupra pericolelor la care pot fi expuși consumatorii dacă nu se iau măsuri urgente de stopare a unor practici comerciale nesănătoase. În anul 2015, Adunarea generală a organizațiilor de consumatori a stabilit ca temă pentru 15 martie 2017: „Fără antibiotice în meniul restaurantelor tip fast food!”. Noi vă invităm să faceți testul consumatorului de la Trusted.ro, ca să vedeți dacă vă știți drepturile!

Citiți detalii la APC România


Vocea specialiștilor din e-commerce

Pe blog-ul GPeC, continuă seria clipurilor video cu interviuri de la GPeC Summit – noiembrie 2016. Specialiștii intervievați de Gabriela Bejan vorbesc despre piața de comerț electronic din România și din străinătate, optimizarea conversiilor, site-uri comerciale de nișă, plăți online etc. Iată câteva dintre cele mai interesante interviuri:

 


Gala Premiilor E-Commerce 2017 stă să înceapă

gpec-logoÎn 27 martie se dă startul înscrierilor la GPeC 2017! Timp de nouă luni, un juriu format din specialiști vor analiza site-urile comerciale înscrise, pe baza a peste 100 de criterii inspirate din legislație și din bunele practici din comerțul electronic. Înscrierile vor putea fi făcute până în 25 mai 2017 și, imediat după această dată, va începe jurizarea. Ca în fiecare an, va exista o perioadă de early-bird și proprietarii de magazine online vor putea alege dintre mai multe pachete de participare. Fiecare magazin va primi raportul detaliat și sfaturi privind remedierea problemelor semnalate.

Fiți cu ochii pe site-ul GPeC pentru înscrieri!


Snapchat s-a listat la Bursa din New York

SnapchatSnap Inc., compania care operează aplicația Snapchat, s-a listat la New York, în cadrul unui IPO care a evaluat compania la peste 20 miliarde de dolari. Prețul mediu din ofertă a fost de 17 dolari/acțiune, iar după prima zi de tranzacționare (marți 2 martie 2017), acțiunile Snapchat au urcat la 24 dolari, iar întreaga companie valorează acum peste 28 miliarde de dolari. Cronologic vorbind, IPO-ul Snap Inc. este cel mai mare după cel al grupului Alibaba din septembrie 2014. Pe de altă parte, Facebook continuă să integreze majoritatea elementelor din Snapchat în Messenger, iar cea mai recentă actualizare poartă numele de Messenger Day, așa cum Stories de pe Snapchat a devenit Stories pe Instagram, Status pe WhatsApp și Messenger Day pe Facebook Messenger.

Citiți detalii la Economic Zoom