Știrile săptămânii: 4 ani de TRUSTED, gata înscrierile la GPeC, cum știi că ai un magazin online, telemea pe net
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau lăsați un comentariu la finalul articolului. Vă mulțumim!
De 4 ani, TRUSTED.ro
Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online a împlinit 4 ani. Magazinele online românești care doresc să obțină Marca de Încredere TRUSTED.ro se pot înscrie în acest program care impune standarde legale și de bune practici. Proiectul a apărut în urma transformării Atestării GPeC într-un program de atestare de sine stătător.
GPeC 2015, faza „piele de găină”
S-au încheiat înscrierile în Competiția GPeC și, dintr-un moment în altul, va începe jurizarea. Magazinele online înscrise au deja emoții, pentru că vor trece prin furcile caudine a peste 180 de standarde care analizează site-urile din toate punctele de vedere. Și anul acesta, GPeC este dominată de sectorul fashion. Printre numele mari înscrise: AVON, Cel.ro, F64, Floria, Meli Melo, Noriel, Paravion, Tripsta.
Citiți detalii despre competiție pe blog-ul nostru
Aveți 1 leu să vă dau rest în bitcoin?
Netopia mobilPay a implementat, în mai puţin de 3 luni, opţiunea de plata cu criptomoneda pentru comercianţi importanţi precum: Vola.ro, PcGarage, ComputerGames.ro, F64, Fly-go.ro sau Kartela.ro. Astfel, clienţii pot achita cu bitcoin orice serviciu sau produs disponibil în oferta magazinului. În primul an de implimentare, comisionul la plăți este promoțional, de numai 0,5%.
Citiți articolul integral la Daily Business
Nu-ți amintești de ziua soacrei, dar de GPeC da!
„Dacă la tine pe site ai o siglă verde pe care scrie TRUSTED și te mândrești cu ea, 100% ești posesor de magazin online” spun cei de la Avanticart în acest clip amuzant. În clipul care a fost deja vizionat de peste 1.000 de ori în 4 zile, este amintită și Gala Premiilor e-Commerce, ceea ce arată că suntem în mintea comercianților online. Le mulțumim pentru încredere!
„Operator, îmi poți găsi niște telemea online?”
Operator este o aplicație umană de e-commerce. Utilizatorul spune ce caută și primește un răspuns și un link de la un magazin online cu produsul căutat. Aplicația este încă în versiunea beta. În acest proiect este implicat și co-fondatorul lui Uber, Garrett Camp. Credeți ca ar fi util un astfel de serviciu și în România?