Știrile și resursele săptămânii din e-commerce & digital marketing #18

Este săptămâna schimbărilor și a proiectelor noi! Le-am adunat pe cele mai interesante în lista cu știri și resurse din E-commerce & Digital Marketing. Două mari companii din România își încheie colaborarea, alte două au trecut printr-un proces de rebranding, iar piața de e-commerce europeană adoptă noi trend-uri.

În prima jumătate a anului 2021, brandurile au preferat să se promoveze pe Instagram. Acesta a înregistrat o creștere de 58% a numărului de postări/utilizator (comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut).


Mega Image și eMAG încheie colaborarea începând cu data de 30 Iulie 2021. Cele două companii vor să își concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, care a avut o accelerare puternică în ultimul an.


Coletăria.ro a trecut printr-un proces de rebranding iar din toamnă va activa sub numele Packeta.


Până la finalul anului, Amazon va accepta plățile în Bitcoin, urmat în viitorul apropiat de Ethereum, Cardano și Bitcoin Cash. Compania a dat de înțeles că lucrează la propria monedă internă care va putea fi folosită pe platforma de vânzări.


Compania Extended are o nouă identitate vizuală care reflectă direcția spre care se îndreaptă: un ecosistem e-commerce complet integrat și automatizat.


70% dintre europeni sunt receptivi la campaniile de live shopping. Deocamdată, trendul este în zona de fashion, dar ne putem aștepta să prindă teren și pe alte verticale.


Primul studiu realizat de Asociația Startup-urilor Românești: Aproximativ 70% dintre startup-urile de tehnologie românești au fost afectate de pandemie. Acestea au înregistrat venituri medii de 150.000 de euro.


Cum să faci Outbound Marketing – un ghid complet realizat de Neil Patel.


FAN Courier avertizează clienții asupra unei tentative de fraudă prin intermediul mesajelor tip SMS.


Ghid de Instagram Search & Explore – cum să te folosești de aceste feature-uri pentru a dezvolta strategia de online marketing pentru o afacere online.