Știrile și resursele săptămânii din e-commerce & digital marketing #20

Vara se apropie de final, iar asta poate fi și un motiv de bucurie, pentru că încep să apară cifrele pieței de e-commerce din prima jumătate a anului. Săptămâna aceasta vine cu informații despre servicii noi în curierat, creșteri YOY cu peste 50% în Fashion, rebranding și investiții. La toate acestea am adăugat articole utile pentru promovarea pe Instagram Reels, tehnici eficiente de SEO și PPC și un strop de statistici interesante.

Libris are o nouă identitate vizuală și investește 4 milionae de euro în depozitul de carte de la Brașov și în tehnologie. Anul 2021 marchează 30 de ani de prezență pe piața de carte, iar comanda medie pe platforma online Libris a depășit pragul de 100 lei.


O nouă opțiune lansată de compania de curierat DPD: serviciul ”Predict” prin intermediul căruia curierii companiei nu le mai oferă clienților clasicul interval orar de livrare, ci îl restrâng semnificativ.


ANSWEAR.ro: creștere de peste 50% YoY a vânzărilor în al doilea trimestru din 2021. Odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID19, retailerul online a observat o creștere în vânzări pentru articolele de vară și de ocazie.


Cum funcționează algoritmul Instagram Reels, ce puteți face pentru a crea content care performează și care sunt cei 3 KPI care trebuie urmăriți.


Recenziile false îi costă pe comercianții online 152 miliarde de dolari anual – 5 pași de urmat pentru a vă feri de acestea și de a le minimiza impactul.


Pandemia a condus la schimbări majore în business. Este mai important ca oricând ca antreprenorii să înțeleagă și să utilizeze e-commerce-ul.


Cum pot brandurile de Beauty să reducă rata de abandon a coșurilor online – 5 soluții simple la îndemână.


Statistici: ad-urile care apar pe mai multe platforme sau device-uri îi sperie pe consumatori. Aceștia spun că recurența unor reclame devine intruzivă de la un anumit punct.


Trei tactici PPC eficiente pentru fiecare nivel de funnel.


SEO pentru Magento – ghid de optimizare pentru magazinele online care funcționează pe platforma Magento.