RAPORT Consumatorii „obsedați digital” vor realitate virtuală, inovație și grijă

Unul din cinci (23%) consumatori este obsedat digital, își face aproape toate cumpărăturile online și este înclinat să cumpere de la comercianții avansați digital, arată un nou studiu.

Grupul, sugerează raportul „Buying tomorrow report” (fișier PDF) realizat de firma de consultanță Salmon, așază ușurința și inovația în capul listei, mai sus față de brand; aproape 9 din 10 (88%) consumatori au spus că viteza livrării este mai importantă pentru ei decât brand-ul de la care au comandat (78%).

Studiul s-a realizat pe mai mult de 6.000 de consumatori din Marea Britanie, SUA și Benelux și sugerează că 45% dintre ei folosesc sau sau sunt pe cale să folosească Amazon Echo, Alexa sau Google Home în următoarele 12 luni.

Această proporție este mai mare decât a celor care plănuiesc să folosească iluminarea inteligentă (42%), frigiderele inteligente sau alte aparate electrocasnice smart (42%), realitatea virtuală (40%) și Apple Home (37%).

Cca 57% dintre ei cred că sunt mai avansați digital decât unii comercianți online, în timp ce 60% dintre ei spun că este mai probabil să cumpere de la un magazin online care inovează digital.

Aprox. 57% dintre cei chestionați cred că tehnologia, aplicațiile și serviciile pe care le folosesc în viața lor sunt mai sofisticate decât cele furnizate de comercianții online. Aproape 7 din 10 (69%) spun că vor să vadă mai multă inovație în experiența consumatorului.

Citiți mai multe concluzii ale studiului la Internet Retailing