Cursul e-commerce de la Dalles GO, cu Raluca Radu: Facebook PPC, Email Marketing și Affiliate Marketing

dalles-go-raluca-radu-foto-2015-iulieSăptămâna trecută la cursul e-commerce de la Dalles GO, Raluca Radu a susținut un curs despre Facebook PPC (Pay per click, denumit și cost per click), Email Marketing și Affiliate Marketing. 

La acest curs participanții au învățat de la 0 despre reclamele de pe Facebook: cum se fac, de câte feluri sunt (news feed ads și right sidebar ads), structura contului, limitări, bune practici și multe altele. În partea a II-a a acestui curs, Raluca a vorbit și despre Email Marketing (termeni specifici, cum ar trebui să arate o campanie, cum măsori campaniile, bune practici, automatizare, cum atragi noi abonați, cum ar trebui să arate email-ul de confirmare, spam etc.) și Affiliate Marketing (definiții, modul de funcționare, cookie-uri și altele).

Găsiți mai jos câteva din ideile de la acest curs:

  • Spre deosebire de Google AdWords, Facebook Ads targetează audiențele în funcție de profilul lor.
  • Mobile-ul a depășit desktop-ul pentru Facebook, astfel încât reclamele trebuie concepute cu gândul că acestea vor fi citite de pe telefon
  • Costul de interacțiune cu clientul este mai scăzut pe Facebook, deși costul de conversie poate fi de cele mai multe ori mai mare decât cel de pe Google AdWords. Însă acest lucru trebuie testat pentru fiecare caz în parte.
  • Niciodată nu dau click pe „Promote Page” sau „Boost Post” direct din interfața de administrare Facebook Page, nu poți face o targetare foarte specifică.
  • „Lookalike audiences” te ajută să găsești alți potențiali clienți similari cu clienții existenți.
  • La modul general, email marketing-ul are un ROI semnificativ mai mare decât social media, campaniile PPC și alte canale de marketing. La fel, acest lucru diferă de la caz la caz (de exemplu, pe grupul privat de Facebook Comerț Online, 15 persoane au declarat că Facebook și Google sunt cele mai performante canale pentru magazinele lor online).
  • Este important să mă uit atât la metricile pozitive, cât și la cele negative. Nu te uita doar la Open Rate și CTOR, ci și la Unsubscribe Rate.
  • Affiliate marketingul este o formă de marketing bazată pe performanță în care un business răsplătește afiliații în funcție de rezultatele livrate (vânzări sau noi clienți înregistrați) cu un comision.

foto-curs-bune-practici-facebook-ads-raluca-prezentare-gpec-dallesgo-2015

 Următorul curs

S-a actualizat programa de pe site-ul DallesGO. Acestea vor fi următoarele cursuri:

  • Curs 10 – Social media + content marketing, 5 august 2015, 18.30 (Raluca Radu)
  • BONUS: reluare curs Google Analytics + URL building (Andrei Radu)
  • Curs 11 – Strategia marketing + alocarea bugetului (Raluca Radu și Andrei Radu)
  • Curs 12 – Practic, studiu de caz (Raluca Radu și Andrei Radu)

Un nou curs de e-commerce va avea loc toamna aceasta.

„Ne bucuram să te anunțăm că am dat startul celei mai așteptate campanii de reduceri de la DallesGO! Înscrie-te până pe 31 iulie la cursurile care urmează să înceapă în septembrie și beneficiezi de 30% reducere! Cursurile au loc o data pe saptamana la sediul Dalles GO, incepand cu ora 18:30, timp de12 saptamani si dureaza 3 ore. Noua serie este programata sa inceapa in luna septembrie, urmand sa te anuntam noi data exacta pe mail si telefonic. Pentru inscrieri te asteptam de luni până vineri, in intervalul orar 13:00 – 21:00, la sediul nostru din strada Ion Otetelesanu, nr. 2, etaj 2 (între club Control si Teatrul Mic) sau online pe www.dallesgo.ro.”

Foto 1: Facebook DallesGO

Foto 2: din prezentare